Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Jannich Rindom - Med fokus på det opsøgende salg og mødebooking. Mødebooking hvordan? Af Jannich Rindom Ekspert i Telemarketing.

Mødebooking hvordan? Af Jannich Rindom Ekspert i Telemarketing.

968 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
08 August 2017

Mødebooking hvordan? Af Jannich Rindom Ekspert i Telemarketing.

Det er et spørgsmål jeg jævnligt møder, om hvordan man booker sine møder.

I den forbindelse vil jeg forsøge at sætte et par linjer på mine egne erfaringer:

 

1.)   Du skal afsætte tid til mødebooking, og ikke lade dig distraherer af andre ”vigtigere -opgaver”

 

2.)   Hver tilstede og forbered dig på den mentale rejse, du om lidt skal igennem!

 

3.)   Afstem med dig selv forinden, hvor mange dialoger du gerne vil ha´. Sæt dig et personligt mål om at du f.eks. ønsker 20 personlige samtaler, henover de næste 4 timer.

 

 

4.)   Det vigtigt at du ikke lader dig påvirke af et ”nej tak” Husk på det aldrig er personligt. Du bør i stedet fokuserer på den kommende potentielle accept. Tro på dig selv!

 

5.)   Hovedpointen er, at være ydmyg i sin tilgang, det er kunsten til at få andre til at udtale sig omkring deres behov – altså spørg og vær aktiv lyttende.  

 

 

Den simple tilgang er oftes den bedste indenfor mødebooking. Man bør huske på at det kan være svært at holde det samlet overblik i telefonen for modtageren, på de få minutter i taler sammen.

Hvis i både skal snakke om, virksomheden, pris, fordele, ulemper, konkurrenter etc.

Jeg benytter selv KISS' fundamentale filosofi som handler om at alt skal være så enkelt som muligt, uden at den egentlige mening går tabt og jeg taler oftes i billedsprog.

Ved at være aktiv lyttende skal man benytte lejligheden når den byde sig, til at booke en aftale.

Eksempelvis;               

”Ole, nu har vi jo talt om de fordele jeg tilbyder indenfor Telemarketing, vil det passe dig hvis jeg kom forbi evt. på torsdag kl. 13 og gennemgik de muligheder som jeg tænker kan gøre sig gældende hos jer? ”

Afslutningsvis vil jeg blot huske dig på at alle gode samtaler handler om;

Mental forberedelse, nærvær, aktiv lyttende, ydmyghed og tal i billedsprog.

 

Go fornøjelse

Jannich Rindom – Ekspert i Telemarketing

www.jannichrindom.dk & www.phoner2support.dk 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Jannich skriver Skriv dig op