Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Du har allerede bedømt dette indlæg
04 December 2017

Jeg møder tit spørgsmålet om hvad koster Telemarketing.

 

En definition i forhold til hvad Telemarketing er for en størrelse, er nok vigtig inden man sætter en pris på hvad Telemarketing koster udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing.

Telemarketing, er en systematisk brug af kommunikationsteknologier som i varetagelse af virksomhedens kunderelationer. Afstanden fysisk som psykologisk mellem kunderne og virksomheden søges mindsket gennem den moderne teknologi, udtaler Jannich Rindom Ekspert i Telemarketing.

 

Det er vigtigt at man på forhånd gør sig sine overvejelser i forhold til hvad man ønsker at opnå med Telemarketing, udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing.

Er det en høje konvertering af nye kunderelationer?

Er det tiltænkt som et markedsføringsredskab, for at gøre ens virksomhed mere synlig?

Ønsker man at få analyseret sine ydelser, via slutbrugeren?

Har du dygtige sælgere som har behov for flere kundemøde?

 

Når man har besluttet hvilket behov man har, vil jeg forslå at man udvælger et par virksomheder som arbejder professionelt med Telemarketing.

Det er vigtigt de præseterer dine værdier på en pæn og sober måde, evt. spørg indtil referancer eller spørg om lov til at høre en evt. telefonsamtale som bekræfter deres arbejdsgang. Udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing.

God fornøjelse.  

 

 Jannich Rindom, Ekspert i Telemarketing, Mødebooking, Telesalg & Salgstræning i Telemarketing. 

www.jannichrindom.dk  & www.phoner2support.dk  

Få besked når Jannich skriver Skriv dig op