Det lyder måske mere simpelt end det i virkeligheden er.
Men som udgangspunkt er det vigtigt du gør dialogen din egen og du gør meget ud af din forberedelse inden du forsøger at kontakte kunden.
Jeg har altid haft dyb respekt for de sælgere som gør en ekstra indsats for at ”stille de rigtige spørgsmål” Findes der måske forkerte spørgsmål… Det hurtige svar er ja det gør der. Men hvad er så de rigtige..
Du skal tilpasse dine spørgsmål ud fra den pågældende kunde som du opsøger, et godt udgangspunkt er at man skal fokusere på hvordan man kan tilføre kunden værdi eller hvordan ens produkt kan udtaler Jannich Rindom ekspert i mødebooking og opsøgende salg.
Du kan læse mere om de ydelser som Phoner2support & Rindom & Co. Consulting ApS tilbyde her:
Go´ fornøjelse
https://www.phoner2support.dk/moedebooking/
https://www.phoner2support.dk/jannich-rindom-phoner2support/