Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Arbejde hos Nordjysk Marketing ApS

1.725 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
12 May 2010

Hvordan er det så at arbejde hos Nordjysk Marketing..??

Ja, arbejdsmæssigt nok ikke anderledes end mange andre telemarketing virksomheder.

Hvor ligger forskellen så hos os.?? Jo, i vores udvikling af medarbejderne.

Vi har alle prøvet at arbejde steder hvor vi er blevet overladt til os selv efter en kort beskrivelse af arbejdsopgaven.

Dette prøver vi at komme til livs, ved at klæde vores phonere bedst muligt på når de skal udføre en given mødebooking eller telefonsalgs opgave.

 Dette sker ved en grundig oplæring af phoneren inden de bliver kastet på telefonen, gennem følgende 3 trin:

1. introduktion til vores TMS system - og brugen heraf

2. introduktion til opgaven, udarbejdelse af script de kan "læne" sig op ad.

3. medarbejderen kommer på lyt, inden de selv kommer på telefonen.

Når medarbejderen kommer på telefonen, laver vi løbende evaluering af samtalerne - hvad går godt, hvad kan gå bedre osv.

Når opgaven kører derud af og opgaven triller, så holder vi én gang om måneden PU - samtaler (Præstations Udviklings samtaler)
Dette sikrer at både phoner og jeg selv bliver holdt oppe på de ting vi bliver enige om der skal til, og bliver ved med at gøre det der går godt i forvejen.

Jeg er selv aktiv "med-lytter" på telefonen hos medarbejderne, og kommer med mine input til hvad de kan forbedre, og tilkendegiver de ting de gør godt og arbejder videre med dem.

Hertil har vi løbende samarbejde med eksterne samarbejdspartnere til at komme og undervise alle i firmaet, og sørge for vi konstant udvikler os som telemarketing virksomhed.

Når kunderne bliver bedre til at sige nej, ja så skal vi blive endnu bedre i vores overbevisninger i telefonen.

 Vi prøver hele tiden at leve op til vores vision.

Alt i alt, ser vi os selv som et godt sted at være, hvor man bliver taget seriøs uden at være alt for formel.
Den daglige tone er uformel, og alle bliver behandlet med gensidig respekt.

 De bedste hilsner
Christian Sløk

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Mobil skriver Skriv dig op