Amino.dk Blogs Ekspertblogs Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Ekspertblogger på Amino om iværksætteri i USA og Danmark
Sorter efter:  

QR koder - se nu at komme i gang!

Bedømmelse :
10. JAN 2011   |  21.027 VISNINGER   |  83 KOMMENTARER
Jeg er gammel nok til at huske, da de der nymodens mærkværdigheder a la http://www..... begyndte at stå bag på nogle biler, brochurer o.s.v. Dengang var der mange, der ikke mente, der kunne blive meget ud af sådan... Læs mere

Husk at efterkalkulere alt

Bedømmelse :
21. DEC 2010   |  6.775 VISNINGER   |  28 KOMMENTARER
Lad mig starte med at beklage, at der har været lidt stille her. Jeg må se at oppe mig i det nye år. Denne video er ganske kort og egentlig frygtelig banal - men sandheden er, at alt for mange små og større... Læs mere

Spred benene eller dø

Bedømmelse :
10. NOV 2010   |  5.371 VISNINGER   |  17 KOMMENTARER
Hvis du står med samlede ben i forhold til dit indtag af nye kunder - altså står med for få kanaler - er du i reel fare for at miste hele eller dele af din forretning. Det gælder uanset, om du henter dine kunder... Læs mere

Irritation som inspiration

Bedømmelse :
18. MAY 2011   |  5.163 VISNINGER   |  23 KOMMENTARER
Hvad skal jeg sælge? Jeg vil være selvstændig, men med hvad? Spørgsmålene er der i hundreder af varianter. Og der er mange gode svar. Jeg kommer her med et muligt svar, som jeg håber, du kan bruge som... Læs mere

Rend mig i rabatten

Bedømmelse :
23. SEP 2010   |  5.033 VISNINGER   |  40 KOMMENTARER
Hvis du skal give en rabat til en kunde, der ikke er en del af en kampagne og generel rabat til alle, skal du have en modydelse for at give den - selvfølgelig. Hvorfor skulle du ellers give den? Og hvad med de kunder der ikke spørger... Læs mere

Tid og viden har en indkøbspris!

Bedømmelse :
18. AUG 2010   |  4.595 VISNINGER   |  24 KOMMENTARER
Som lovet i sidste video får du her lidt flere tanker og ideer til, hvordan du kan undgå at arbejde alt for meget gratis, når du skal leve af din viden og din tid. Og husk, at udgangspunktet altid skal være, at din... Læs mere

Kys en kunde

Bedømmelse :
16. SEP 2010   |  4.308 VISNINGER   |  20 KOMMENTARER
Nå ja - måske ikke ligefrem kysse. Men sørg i hvert fald for, at både dine potentielle og dine nuværende kunder føler, at du faktisk er glade for dem. Der skal såmænd ikke så meget... Læs mere

Beskedenhed er ingen dyd

Bedømmelse :
12. AUG 2010   |  4.232 VISNINGER   |  9 KOMMENTARER
Det siges jo, at beskedenhed er en dyd, og i nogle tilfælde passer det såmænd også. Men når beskedenhed og sagtmodighed får en direkte negativ indflydelse på din evne til at trænge gennem støjen... Læs mere