på Amino

Hvem er vi... hvor kommer vi fra...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.589
Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet Skrev: 03-12-2008 kl. 23:19

Hej Alle

Så vil jeg da lige lave den første tråd.

Jeg er selvstændig tømrer fra slagelse på vestsjælland.
Vores speciale er tagarbejde og renoveringer, men laver selvfølgelig alt snedker/tømrerarbejde.

Hvad laver i andre, og hvor i landet befinder i jer ?

Vi kunne jo bruge hinanden , hvis man lige står og mangler en tømrer, murere, vvs smed , elektriker eller maler.

 

Amino-karma 332
Fra Valby
Tilmeldt 23. jul 08
Indlæg ialt: 75
thomasm
Fra Murerfirmaet Thomas M
Skrevet Skrev: 08-12-2008 kl. 12:14

Hej

Jeg er murermester fra valby, vi gør mest i renoveringer af tag og skorstene, samt alt vedr.

facadearbejder.

Amino-karma 292
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. okt 07
Indlæg ialt: 78
SvMadsen
Skrevet Skrev: 11-12-2008 kl. 14:05

Hej derude i den danske kulde.

Jeg kommer fra Holstebro i det mørke Vestjylland. Her driver jeg til dagligt et lille enkeltmands murerfirma. http://madsensmurerfirma.dk

Jeg udfører alle forekommende opgaver af arbejde med murermæssig karakter. Dog har jeg mest udført reparationer om- og tilbygning. Men har også lavet et par parcelhuse.

Jeg kører normalt i lokalområdet, men har da ved lejlighed bistået kolegaer i andre dele af landet.

Glædelig jul og godt nytår til jer alle

/madsen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.198
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. dec 07
Indlæg ialt: 543
steinway
Fra Steinaa
Skrevet Skrev: 11-12-2008 kl. 18:33

Jamen pænt goddag.

I bunken ligger der et eller andet sted et svendebrev som elektriker - det er sidenhen blevet opgraderet til el-installatør. Jeg udfører ikke installationsarbejde, men rådgiver derimod i hvordan den slags skal udføres. Enten som konsulent eller i form af undervisning hos såvel store som små virksomheder.

Jeg er bosat i Hvidovre men arbejdspladsen dækker hele landet.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 32
Fra Islev, Rødovre
Tilmeldt 20. nov 08
Indlæg ialt: 8
Messehåndværkeren
Skrevet Skrev: 12-12-2008 kl. 16:17

Jeg vil da også lige melde mig i koret !

 

Jeg er uddannet som skruestiksarbejder og skibsmaskinist, har arbejdet som sælget af tekniske produkter og er nu Vicevært.

Har lavet et lille enmandsfirma, der hjælper til ved udstillinger og andre former for events, herunder med gulvtæpper og opstilling samt nedtagning af udstillingsstande.

Laver også logoer i gulvtæpper.

Har mange kontakter indenfor udstillings- og eventbranchen og kan lave det meste håndværkerarbejde.

Er bosat i København, men arbejder over det meste af Sjælland ved messer og events.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 28-12-2008 kl. 18:36

Hej i håndværkergruppen,

Jeg har lige skrevet et lign. indlæg i en anden discussion her i gruppen, men opdagede så at i allerede var godt i gang her.

Så hermed kommer der også lige lidt kort om mig.

Jeg hedder Lars Hyldegård, er 31 år og bosat på Give-egnen.

Jeg driver firmaet Energi-Grossisten på godt og vel fuld tid.

Energi-Grossisten rådgiver, sælger og installerer kvalitetsvarmepumper fra Panasonic.

Jeg har en uddannelsesmæssig baggrund som automatikmekaniker og har gennem en længere årrække arbejdet i både ind- og udland indenfor vindmølleindustrien.

Jeg arbejder desuden med at starte LH Automatikservice op som skal tilbyde komplet automatikservice indenfor industrien, landbruget og andre relevante områder.

Jeg vil meget gerne deltage aktivt i at få gruppen gjort aktiv og forventer at kunne få en del gode kontakter indenfor forskellige brancher.

Hvis der allerede nu er nogle af jer som kunne være interesseret i at mødes til en uforpligtende snak så er jeg parat til at arrangere noget, (dog bor jeg i Jylland).

Jeg glæder mig til at høre lidt om jer andre.

Mvh

Lars H.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 10
Fra Nim (Ved Horsens)
Tilmeldt 27. feb 08
Indlæg ialt: 3
Flemming Bundgaard
Skrevet Skrev: 03-01-2009 kl. 23:24

Hej alle og godt nytår!

Ligesom Lars H har jeg også lige præsenteret mig selv i en anden tråd, så nu får i lige smøren igen bare for en god ordens skyld.

Nu er jeg lige blevet meldt ind i denne gruppe, og så må det jo være på sin plads med en kort præsentation

Jeg hedder Flemming Bundgaard og er oprindelig udlært tømrer, og senere bygningskonstruktør.
Jeg har flere års bred erfaring fra både bygge, typehus, og arkitekt -firmaer. Derfor har jeg besluttet at prøve lidt for mig selv. Jeg driver i dag arkitektfirmaet "byggerådgiveren ApS".
Jeg vil gerne stille min expertise til rådighed i et sammenarbejde med jer. Jeg bor godt nok i Jylland, men jeg påtager mig gerne opgaver over hele landet, da en stor del af midt arbejde alligevel udføres hjemme fra kontoret.

Jeg kan bl. a. tilbyde:

  • At udarbejde byggeansøgninger.
  • At udarbejde de lovpligtige energiberegninger.
  • At hjælpe jer med, at udarbejde jeres helt eget byggekoncept.

Jeg vil selvfølgelig også gerne have nogle, gode håndværkere at kunne henvise til, når jeg får nogle opgaver.
Så hvis nogen er parat til et konkret sammenarbejde så ring eller skriv.

MVH

Flemming

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed