Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system inkl. håndtering af salgssager og supportsager

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er på udkig efter et CRM system til håndtering af kunder, bestillinger af demokonti, bestillinger af opringninger og håndtering af supportsager.

Når der bestilles en demokonto (fra hjemmesiden) skal der sendes en bekræftelse på modtagelsen til bestilleren, samt en opfølgningsmail 1 time efter bestillingen indenfor vores normale åbningstid (man-fre fra 8-17). Disse mails skal komme fra salg@domæne.dk. Samtidig med at systemet modtager en bestilling af en demokonto eller opringning skal der oprettes en salgssag i systemet, samt kunden skal oprettes. Jeg forestiller mig, at der indsættes en webform på hjemmesiden, hvor kunden skal udfylde firmanavn, kontaktperson, telefonnummer og e-mail.

Demokonti og opringninger bestilles på produktsiderne, derfor vil der være 17-18 forskellige demokonti/opringninger, som kunden kan bestille. Dvs. man skal kunne se hvilken demokonto/opringning, som kunden har bestilt.

Derudover skal man kunne oprette en supportsag ved at sende en e-mail til support@domæne.dk, eller ved at udfylde en webform på en hjemmeside, hvorefter supportsagen oprettes i systemet og kunden får en bekræftelse på oprettelsen af supportsagen via e-mail. Der sendes samtidig en mail til info@domæne.dk når der er oprettet eller kommet nye opdateringer til supportsagen. Det samme gælder når vi opdaterer supportsagen, så skal kunden have en mail med de nye beskeder.

Udover ovenstående skal det være muligt at oprette en salgssag ved at sende til fx salg@domæne.dk.

Det kunne være super fedt, hvis man på en eller anden måde kan gemme hele mail-korrespondancen med kunden i CRM systemet under kunden.

Det er meget vigtigt at man nemt og enkelt kan navigere mellem de forskellige leads (bestillinger af demokonto, opringninger og e-mails til salg@domæne.dk), således man ikke taber nogle leads undervejs.

Det betyder meget for os, at det hele kan samles i ét online system, således vi ikke skal sidde med 2-3 forskellige systemer til dette.

NICE TO HAVE: det er ikke et must, men det kunne være smart at kunne fakturere direkte fra dette system.


Kender du et CRM system, som dækker mine behov? :o)



Tusind tak på forhånd!

 

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du er velkommen til at se på http://www.start-base.dk/crm-systemer.html der er måske noget du kan bruge.

Hvis ikke det findes et dansk program du kan bruge, så ligger der også CRM systemer på svensk, norsk, og engelsk, på Start-Base's andre sider.

Mvh/Henrik

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

check lige spiceworks.org. det er lidt en anden indgangsvinkel, men det kan måske tilpasses dit behov.

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du skriver ikke noget om jeres tekniske kompetencer. Har du programmører til rådighed der kan sætte det hele op for dig, inklusiv at tilrette webforms på hjemmesiden, CRM-systemet, etc.?

Med venlig hilsen

Sean

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bilevits:

Hej Søren,

Du er velkommen til at se på http://www.start-base.dk/crm-systemer.html der er måske noget du kan bruge.

Hvis ikke det findes et dansk program du kan bruge, så ligger der også CRM systemer på svensk, norsk, og engelsk, på Start-Base's andre sider.

Mvh/Henrik

 



Tak for linket! Det vil jeg lige kigge lidt nærmere på.

Du kender ikke til et system, som dækker mine behov?

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

check lige spiceworks.org. det er lidt en anden indgangsvinkel, men det kan måske tilpasses dit behov.

Tak for linket.

Har du selv arbejdet med det før?

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Asimov:

Hej Søren,

Du skriver ikke noget om jeres tekniske kompetencer. Har du programmører til rådighed der kan sætte det hele op for dig, inklusiv at tilrette webforms på hjemmesiden, CRM-systemet, etc.?

Med venlig hilsen

Sean

Hej Sean,

Ja, jeg har udviklere siddende, som kan sætte det hele op og tilrette webforms til hjemmesiden mv. Jeg kunne forestille mig, at CRM systemet har et API, hvor supportsagerne og salgssagerne kan oprettes via.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Desværre er jeg ikke så indsat i programmerne, at jeg kan hjælpe dig med finde et specifikt system der dækker dine behov.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det lyder godt. 

I så tilfælde har jeg selv haft gode erfaringer med SugarCRM - www.sugarcrm.com - som også fås i en gratis community version. 

Jeg brugte det selv omkring version 4, men de er vist nået til version 6 nu. Dette CRM skulle understøtte de fleste af de funktioner du efterspørger, og hvis ikke er det meget nemt at bygge sine egne moduler.

Med venlig hilsen

Sean

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Asimov:

Ok, det lyder godt. 

I så tilfælde har jeg selv haft gode erfaringer med SugarCRM - www.sugarcrm.com - som også fås i en gratis community version. 

Jeg brugte det selv omkring version 4, men de er vist nået til version 6 nu. Dette CRM skulle understøtte de fleste af de funktioner du efterspørger, og hvis ikke er det meget nemt at bygge sine egne moduler.

Med venlig hilsen

Sean

Hej igen,

Tusind tak!

Det vil jeg undersøge nærmere. Deres demo er i hvert fald meget brugervenlig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)