Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Meget lange url ikke særligt bruger venligt

 

http://www.ritterdesign.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=9&lang=da

 

 

Hvorfor ikke bruge ritterdesign.dk/Referencer som underside url langt mere  brugervenligt ?

Hvorfor er bunden så lang at den og fylder det meste af  en skærm når man sider ved en større skærm ?

 

Hej Michael. Tak for feedback.

Jeg arbejder lige nu på, at få den netop til at gøre som du beskriver. Og som jeg kan forstå, så skal jeg ændre min htacces fil. Dette arbejder jeg på lige pt.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline Kjelsmark:

Hej

 

Det er da en fin og enkel side, men der er en lille fejl i første afsnit:

Vi er stolte af, at (vi) nu kan præsentere denne hjemmeside

mvh

Caroline

Hej Caroline

Tak for feedback. Dette er nu rettetBig Smile

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clement:

Hey 

Syntes dit site er udemærket. stilrent design og godt med noget bruger feedback, og refferencer kommer der vel stakkevis af i fremtiden. En ting som jeg ærger mig over, er at du designer hjemmesider, og så fremstiller du et meget monoton farvevalg. Men det er jo bare min personlige holdning. Lidt mere farvespil er mit bud.

MEN, for alt i verden ikke ændre i designet bare for at få flere farver ind. for det kan hurtigt komme til at se for kluntet ud. men et forsøg værd hvis du spørger mig.

mvh mikkel 

edit: kom til at se en ting. du har en ramme om dit content, og din footer. Den strækker sig dog ikke omkring din header. Det er måske en detalje som ser lidt dumt ud, men ikke noget man lægger mærke til umiddbart :P

Hej Mikkel

Jeg har prøvet at holde den neutral i farver, da det ikke må give et forkert billede til kunderne.

Mht. ramme, så kan jeg da godt se det. Det må jeg lige kigge på!

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu skiftet webhotel, ændret lidt på siden, samt htaccess filen.

Hvad siger i til den nu?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micki.

Jeg kiggede ind på RitterDesign.dk. Mit første indtryk var: Det er et godt og helstøbt koncept. Banneret øverst med sommerfuglen står fint over den firkantede "blok". Det ser fint ud.

Jeg kiggede så ind på de forskellige undersider og lagde mærke til, at sidelængden ændres. Jeg vil foreslå dig - hvis det er muligt - at holde en ens sidelængde på alle sider. Når man hopper mellem siderne, springer underkanten op og ned.

Rækkefølgen af links i venstre panel, som lige nu er "Tilbud, Domænenavn" og ned til "Webshop" kan du med fordel ændre, så Hjemmeside står øverst - jeg går ud fra, at design af hjemmesider er din hovedaktivitet. Men det, der er det vigtigste skal stå øverst.

Jeg vil foreslå dig at få foretaget korrekturlæsning, bl.a. fordi man aldrig ser sine egne grammatiske ubehjælpsomheder. Fx skriver du under Hjemmeside "Jeres side". Deres er med stort D, og jeres er med lille j. Og på forsiden skriver du "RitterDesign har i Jan. måned". Månedsnavne staves med lille, dvs. der skal stå januar. Du må godt forkorte, men det ville jeg ikke gøre i dette tilfælde. Skriv månedsnavnet helt ud - der er masser af plads til det.

Jeg vil anbefale dig at bruge punktvise lister lidt oftere. Fx har du meget "brødtekst" under Hjemmeside. Under Tilbud har du punktvise lister, og det gør det nemmere og hurtigere at læse. Det ser fint ud på Tilbud-siden, så brug denne som inspiration til Hjemmeside og de andre sider også.

Generelt vil jeg anbefale, at du sløjfer en side med referencer. Jeg synes ikke, det er nødvendigt at "udstille", at du endnu ikke har haft så mange kunder. Du kan af gode grunde ikke have mange referencer med, hvis du er ny, så drop det hellere. Jeg går ud fra, at du har det med, fordi du mangler indhold på siden. I stedet kan du bruge pladsen til at skrive generelt om et emne, der vil være relevant for dine potentielle kunder. Det har du allerede med siden CMS Løsning. Du kan også lave en "Om"-side.

Alt i alt synes jeg, det er en fin hjemmeside. Det, jeg foreslår rettet, hører til i småtings-afdelingen.

 

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Tak for det super gode og konstruktive indlæg. Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på dette. Tanken bag opstillingen er, at den står som det skal gøres. Dvs. Webhotel først osv. Men jeg vil helt sikkert kigge nærmere på det du skriver.

Tak for feedback.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bruger et program til at designe joomla, kan jeg se på dine referencer.

Du skal passe på dine referencer ikke bliver ens. det er méget vigtigt :-)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hej, lidt feedback,

Sørg for at alt står på samme sprog, det virker forkert at de øverste menupunkter er på engelsk - gælder også din email-formular

Menupunktet "Homepage" i venstre side, bør også hedde "Hjemmeside" (det er også det ord du selv bruger i teksten)

Under hver menu er første sætning "There are no translations available" - det må være en fejl (det bør det være :)

Billedet under "What is CMS" er for utydeligt

Der mangler kontaktinfo og information omkring dig/din virksomhed -  Jeg tror du vil miste kunder på at der hverken er tlf. nummer, adresse, email eller noget som helst andet synligt omkring dit firma

Du bruger et par steder udtrykket "Åbent hus på priserne" - det giver ingen mening for mig, men jeg gætter på det betyder "Tilbud" e.lign? - Jeg ville ændre det til et mere gængs udtryk.

Og sidst men nok allervigtigst i min bog er startsiden: For det første ville jeg ændre overskriften "Ritter byder dig velkommen" (hvilket jo er en selvfølge) - til noget der på 2 sekunder forklare folk hvor de er havnet - som f.eks "Mangler du en hjemmeside?" eller "Vi laver din nye hjemmeside i professionel kvalitet til rimelige priser" eller ligende.

For det andet ville jeg benytte forsiden til at sælge varen; et billede af en flot hjemmeside med en pris, eller en kort effektiv salgstekst der fortæller de valgmuligheder jeg har som køber - Historien om at i har skiftet webhotel er ligegyldig for en ny kunde og ikke vigtig nok til at fortjene forsiden.

Jeg synes overordnet at det er en flot, enkel og elegant side - så min kritik er møntet på at når man sælger hjemmesider, så skal ens egen side også være tip-top for ikke at skræmme nogen væk (F.eks sender det pixelerede billede under "CMS" et signal om at i ikke kan finde ud af at håndtere billeder korrekt, etc)

Held og lykke med det!

 

 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom du har brugt artisteer til at lave hjemmesiden i, er den meget lukket og svær at redigere i. Sælger du designs lavet i artisteer?

Det er jo meget begrænset hvad du kan lave ;)

Men ellers ser den fin ud.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:
Menupunktet "Homepage" i venstre side, bør også hedde "Hjemmeside"

Under hver menu er første sætning "There are no translations available" - det må være en fejl (det bør det være :)

Det var da sjovt, for der står Hjemmeside på dansk hos mig, og jeg får heller ikke noget med "no translations available". Jeg bruger Firefox på en dansk Win XP, jeg ved ikke, hvad du bruger, Jacob.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)