Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig lige grovfilen.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg ville sætte pris på en kommentar/råd fra nogle der arbejder med webdesign, logo til daglig. Først skal det lige siges at jeg kendte intet til JoomlaSEO eller booking formularer for 2 måneder siden.

Jeg åbnede i dec. sidste år et lille hotel på Koh Lipe - Thailand sammen med en kammerat hvilket det har vist sig vi er ganske god til, men når det kommer til IT-mæssige/kreative står det skidt til, men noget skulle der jo på nettet så det blev til www.thereefkohlipe.com .

Jeg ved resultatet ikke står til at vinde nogle priser, men med det budget vi pt. opererer med er man nød til selv af sætte sig ind i tingene og få det bedst mulige ud af situationen.

Jeg ved det kan gøres bedre af en pro, men det jeg leder efter er råd om hvad jeg selv kan gøre ved siden for at få det til at spille bedre med få midler.?

Vi sætter pris på ethvert forslag eller råd i eksperter har at komme med :)

På forhånd tak

Mikkel

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler informationer og billeder af de hoteller og rejser man kan book på booking siden , jeg kan ikke se direkte links fra og til booking siden , fra en side der omhandler hotel roms og rejser , der mangler derved lidt mere salgs rettet siden

suport og spørgsmål , hvordan stiller man jer dem hurtigt og nemt ?

Vis vil findes på google er det nødvendigt med nogle links til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i tænkt på om der er for meget tekst på siden? Måske er der meget at fortælle, men kunne det være en ide at "skjule" i nogle undersider, så forsiden bliver lækker med billeder og "du skal bare lige klikke her" tanken...

Jeg ved ikke om det kan bruges

Dennis

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tak for feedback.

 

Mvh Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver sagt, er der aaaaaalt for meget tekst på siden. Hvad vil du selv gerne vide, hvis du skal booke et hotel i Thailand? Her er lidt af det, jeg vil vide:

  • Jeg vil se billeder. Store og flotte. Af værelser, af beliggenheden, af poolen (hvis der er sådan en), af stranden og af hotellet som helhed.
  • Jeg vil se, hvor tæt det ligger på stranden (eller andre ting, folk rejser dertil for at besøge/se/opleve)
  • Jeg vil vide, hvad I ellers kan hjælpe med (afhentning i lufthavnen, booke dykkerture, er det børnevenligt etc.)
  • Hvad koster det! En nem måde at se priser på - og en nem måde, at se om I har ledige værelser.

Så væk med teksten og frem med nogle billeder og bullet points.

Når det så er sagt, så skal du ikke være så bekymret. Det er utroligt svært at lave en god hotel hjemmeside, og langt størstedelen kløjs i det undervejs. De største kæder er tit de ringeste ;o)

Held og lykke med det.

 

Morten

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk af siden er at du sælger rejser, måske du skulle gøre den lidt mere "hotel" agtigt.

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for konstruktive kommentarer.

Problemet er bare at så snart jeg kigger nogle store billeder ud sket der 2 ting.

1) Siden loader enormt langsomt

2) Siden som helhed kommer til at ligne et kaos af farver.

nogle bud på hvordan man løser den ?

Mvh MIkkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mwied:

Tak for konstruktive kommentarer.

Problemet er bare at så snart jeg kigger nogle store billeder ud sket der 2 ting.

1) Siden loader enormt langsomt

2) Siden som helhed kommer til at ligne et kaos af farver.

nogle bud på hvordan man løser den ?

Mvh MIkkel

Hej Mikkel!

Jeg sender dig lige en PB Skype-Wink

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg foreslår at du viser billederne af hotellet i en underside, da de billeder på forsiden er meget små, og at det ville være rart at se dem større og bedre. Billederne skal være med til at "sælge" værelserne.

Held og lykke.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan:

Downloade phoca favicon, så du kan få et billede i din tab, ved navnet.

Siden loader langsomt, brug disse link til at forbedre det
Image optimizer
Det handler ikke kun om at få det til at fylde mindre, hvis du har billedet liggende i 1000 x 1000 og du har ændret den i editoren, så hver gang en besøgende kommer ind på siden, skal der bruges tid på at hente billedet og auto tilrette det.

skal du kun bruge 500 x 500, så ret det til i paint eller hvad du har tilgængeligt.

website optimization (Du kan ikke bruge den før du har fjernet alle de tunge filer du bruger, du overskrider 3 mio bytes)

JCH optimize den kan være farlig at bruge, hvis den skaber problemer med andre ekstensions, men når den virker er den genial

Gå ind og enable cache i global konfiguration og i plugins

Gå ind og disable eller helt fjern ting som ikke er nødvendig for driften af siden.
Har i 100 ting kørende bagved som ikke skaber nogen effekt for den besøgende udover at forlænge loadtime.

Jeg lader de andre om designet men 3 spalter tekst, finder jeg irriterende.

Du kan fjerne linket i bunden ved at gå ind i template manager -> edit template -> edit HTML -> og finde det i koden

Artisteer i sig selv er et fint redskab men nu flere effekter du tilføjer, nu tungere bliver sitet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)