Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig lige grovfilen.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Dusi:

Problemet er bare at så snart jeg kigger nogle store billeder ud sket der 2 ting.

1) Siden loader enormt langsomt

2) Siden som helhed kommer til at ligne et kaos af farver.

nogle bud på hvordan man løser den ?

Jeps, Benyt www.bricksite.com til at lave dit web-site i. Det er verdens nemmeste værktøj, man betaler kun for de grundkomponenter man har brug for - og man betaler kun én gang for dem! (eksempel på et site med mange fotos som jeg (jurist...) selv har fremstillet = www.villavanilla.dk)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mwied:

Svenskere i i alderen 20-35 år, samt turister fra Malaysia i alle aldersgrupper

 

Kilder til inspiration rent visuelt/stil:

 

http://onlinefactory.dk/

 

http://gratiskondom.dk/

Jeg takker og bukker ydmygt! Smid mig lige en e-mail på ms@onlinefactory.dk, - så kan vi lige stikke hovederne sammen, hvis du har lyst. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BILLEDER BILLEDER BILLEDER og massere af dem...

Det er det folk vil se, når de går ind på jeres hjemmeside. Hvordan ser der ud? Er der lækkert? Hvordan ser værelserne ud, hvad med stranden, hvad med personalet hvordan ser de ud? Kan man få lov at se en lille film fra stedet? Koble webcam på siden? Vi vil se billeder......
Og så forventer man selvfølgelig, at det ser magentil ud, når man så kommer ned til jer. Har prøvet at booke overnatning over nettet på krabi, hvor det slet ikke svarede overens med det vi så på nettet. Men sådan skal det selvfølgelig ikke være hos jer Wink

:-) Dorthe 

 

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så tyder alt jo på vi må igang med kameraet og få luret på det tekniske ved at vise billeder på siden inden for en rimelig loading tid :)

@Mattias du for en mail

Mvh Mikkel (træt af IT) ;)

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Mwied

Der er allerede mange, der har svaret – og jeg er ikke uenig med nogen Smile. Jeg er helt enig i:

  • at teksterne er for lange

  • at der sker for mange ting på jeres forside. Den virker rodet, og jeg bliver ’træt’, inden jeg går i gang med at finde ud af, hvordan jeres hotel ser ud, og hvad værelserne koster (og de to ting er de allervigtigste for mig, når jeg bestiller hotel). Kan I ikke klaske nogle af alle de informationer op i nogle menupunkter, så forsiden bliver lidt mere let og luftig? (Og måske helt smide Travel The World ud – hvad vil I med det?)

  • at vi som læsere og potentielle gæster vil have flere billeder – og ikke billeder, der ligner et hvilket som helst sted i Thailand (hvilket betyder, at palmerne på forsiden skal I udskifte, så læseren får en oplevelse af, at han eller hun har klikket sig ind på et hotel i Thailand, der er noget særligt. Palmer er en kliche – og svarer til, hvad kajakken er for Grønland). Hvis I er sådan et sted med fællesspisning, hængekøjer og unge back packere, så frem med det på forsiden. Hvis I er et sted til børnefamilier, så frem med det. Vis billeder af den målgruppe, I gerne vil have som gæster. Se fx billedet på denne forsiden (se ikke på kvaliteten, men på den historie, som billedet fortæller): http://www.phildutch.net/ … her får man jo en totalt idyllisk drøm om et hotel i Amsterdam.

 

Derudover synes jeg også, det havde været fedt med nogle farver – måske I bare kan starte med en baggrundsfarve for at give siden en stil, se fx min hjemmeside, hvor jeg har sådan en æggeblommegul baggrund, der rammer siden ind. Og hvis I når ind på min hjemmeside, så læs mit sidste nyhedsbrev om tilgængelighed, for jeg synes nemlig også, at I med stor fordel kunne få nogle andre (og mere kontrastfyldte) farver på jeres hjemmeside.

Overskifterne er med mørkebrun (?), men jeg ser kun dette, når jeg kniber øjnene sammen. Umiddelbart er der ingen grafisk forskel mellem brødteksterne og overskrifterne. De orange links er for svage i farven og glider for meget sammen med den hvide baggrund. Lav kontraster, der guider jeres læsere – og som samtidig er grafisk lækre.

Og så slår det mig, at I kun spørger efter hjælp til webdesign, logo mm. I skal altså også være obs på jeres indhold og jeres tekster.

Indholdsmæssigt så tænker jeg, at I skal have nogle citater fra personer, der har overnattet hos jer, på forsiden (evt. med et billede af personerne, så man som læser kan se, de er af kød og blod, og ikke fiktive (noget jeg altid selv mistænker hoteller for)). Eller endnu bedre, optag en video med dem, når de udtaler sig om stedet – og smæk den på hjemmesiden og YouTube.

Og så er jeg helt enig med Gullits – I skal få pillet jeres historie frem og få den fortalt på siden. Jeg elsker hoteller, hvor man føler, at ejeren er til stede og brænder for driften. På jeres side har I en dansk version af facebook (hænger ikke sammen med, at siden kun er på engelsk), så få fortalt, at I er danskere/skandinaver. Spil på nationaliteten (hvis I vil have skandinaviske kunder). Fortæl i ord om jeres drømme og visioner for stedet – og kom med nogle billeder af jer. Vi vil vide, hvem I er. Fortæl, hvordan det startede (hvordan dælen fik I den ide at købe et hotel i Thailand? Hvad vil I gøre anderledes? Hvad er jeres drømmehotel?). Se fx storytelling her: www.lakrids.nu

Og med hensyn til nationalitet, så faldt jeg for nylig over dette sted i Amsterdam, og jeg tør vædde på, det er en dansker, der har det (ved det dog ikke, gætter bare på grund af flag og navn, og var helt med på at booke på grund af dette, men datoerne var optaget) http://www.boogaardsbnb.com/

Og ja, det betyder, at siden skal laves på engelsk, dansk og nok også svensk, nu hvor I har så mange gæster fra Sverige.

Når siden er lækker, så vil jeg klart råde jer til at lave noget pr i DK og Sverige. Igen; fortæl jeres historie – det er nemlig en god historie, at to danskere har åbnet et hotel i Thailand (selvom I nok ikke er de eneste danskere, der har gjort det).

Og så til sidst – gør noget for at opfordre jeres gæster til at skrive om jer på fx tripadvisor. Jeg booker aldrig selv hoteller uden at have tjekket tripadvisor – og skriver gæsterne noget pænt, så sæt det på hjemmesiden med kildeanvisning.

///Nina

 

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

Beklager - fik publiceret samme indlæg to gange ... (hvordan dælen sletter man helt?)

Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

et rigtig spendende project I har gang i. Nu ligner sitet noget jeg har set før.

Mit bud er: gør den mere personlig. Hvorfor skal vi komme til jeres hotel, hvem er I. Hvad er historien bag prosjektet. Vis billeder af jer selv, så vi kan relatere til jer og jeres historie. Det ville gøre en stor forskel, fra lignende sites. Ikke mange tenker på hvor vigtig branding er og hvor stor markedsverdi det har... og det bliver større med årene.

Så når jeg læser dit indlæg hvor du fortæller om dig og din kamerat og jeres project, sidder jeg og bliver nyskerrig og vil vide mere om jer...og hvorfor I startede projektet.

Det er hvorfor I gør hvad I gør der sælger, ikke hvad I selger...

Så kan jeg anbefale en webdesigner der ikke koster så meget, men som gør et prof arbejde. Han bor i Bangladesh og hedder Tamal og hans site hedder thesisthemedesign.net...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mwied:
Vi sætter pris på ethvert forslag eller råd i eksperter har at komme med :)

Så få sat jer på verdenskortet. Jeg ved godt hvor Thailand ligger, men jeg ved ikke hvor Koh Lipe ligger i Thailand. Jeg troede at når jeg klikkede på menupunktet maps, så blev jeg fortalt hvor i bor. Men nej, et sødt tegneserie kort. Hvorfor ikke benytte http://maps.google.com til at vise hvor i holder til ?

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle tak for gode input over hele linien for at opsumerer ender vist her:

·         Fere informationer og billeder

·         Nemmere adgang til support og spørgsmål

·         ”Du skal bare klikke her tanken”

·         Billeder af værelser / beliggenheden / øen / stranden

·         Billeder og info om andre ting der kan opleves i nærheden

·         Service - dykkerture / afhentning ved stranden mm.

·         Mere åbenlys pris

·         Visionen for stedet ?

·         Mere personlighed

·         Valutaomregner

·         Oversættelse dansk / svensk

·         Link til flybilletter

·         Kortere tekster

·         Mere ro på forsiden

·         Ud med palmerne og ind med noget personligt

·         Billeder af den ønskede målgruppe

·         Baggrundsfarve + Kontrast fyldte farver

·         Kontraster der guider gæsten

·         Citater fra tidligere besøgende

·         Få fortalt historien bag stedet

·         Spil på nationaliteten

·         Hvordan det hele startede

·         Opfordre gæster til feedback på Tripadvisor

·         Få et seriøst kort på plads + Google Maps

·         Hvem er bagved

Jeg bad om råd og vi fik det :9

Så skal jeg bare lige ha' taget en phd. i informationsteknologi for at få det presset ind på en rolig forside :)

Jeg lover at lægge resultatet ud.

God weekend til alle involverede.

Mvh Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at det hele skal være let og hurtigt at surfe rundt på ;-)

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)