Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget sover du i gennemsnit om natten?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har det som mange andre, hader at komme op om morgenen, og føler mig træt, men når jeg først kommer igang så kan jeg blive ved, jeg er ung endnu og har "ingen" familie jeg skal tænke på.

Men derfor kræver jeg nu stadig 7-8 timer i døgnet på sengen.

// Daniel Poulsen

 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Mit optimale søvn-tid er præcis 7 timer, fra kl. 21.00 til 04.00 (plus minus 30 min.), så er jeg frisk og klar til alt. Ikke 1 minut mere eller mindre.

Men for tiden får jeg kun mellem 3-5 timer dagligt sådan cirka.

(plus minus 30 min) - og senere - ikke 1 minut mere eller mindre?  hmm.. hvordan kan det lade sig gøre Big Smile

Men pas da på du ikke får stress med 3-5 timer dagligt, det er sku ikke sund?!

// Daniel Poulsen

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er det 5-7 timer hver nat, men når jeg skal forkæles og har intet planlagt kan jeg godt tillade mig små 9-10 timer :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til hverdag snupper jeg 4-6 timer om natten. Det er også mest fordi jeg går i seng mellem kl 1 og 2 om natten hvor der er dejligt roligt om aftenen til at arbejde.

Jeg har intet problem med at sove og er væk inden jeg rammer hovedpuden (i realiteten har jeg sovet fra et angreb på min bivuak under en øvelse hvor min makker lå med sin M75'er og skød ved siden af).

I weekenderne kan jeg godt snuppe en morfar midt på dagen og der kan jeg også sove lidt længere.

Føler ikke at jeg er i søvnunderskud.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret 6-7 timers søvn i gennemsnit. I hverdagene måske lidt mindre. I weekenderne lidt mere.

Får jeg mindre en 6 timer bare 2 dage i træk fungerer jeg ikke optimalt. Hvis jeg så dertil er sulten så går det først galt.

Så regelmæssig søvn og måltider er ekstremt vigtigt for mig. Smile

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sover et sted mellem 6 og 7 timer hver nat, og det er sådan lige tilpas til mig.

Tror måske jeg ville have godt af at komme lidt tidligere i seng, men kan virkelig bare ikke få mig selv til det, fordi så føler jeg ikke at jeg udnytter tiden ordenligt.

Tobias.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mængden af søvn skifter med alderen.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

tænkstort:

Mit optimale søvn-tid er præcis 7 timer, fra kl. 21.00 til 04.00 (plus minus 30 min.), så er jeg frisk og klar til alt. Ikke 1 minut mere eller mindre.

Men for tiden får jeg kun mellem 3-5 timer dagligt sådan cirka.

(plus minus 30 min) - og senere - ikke 1 minut mere eller mindre?  hmm.. hvordan kan det lade sig gøre Big Smile

LOL Big Smile Jeg kan godt se at det kan misforstås.

Det jeg mente var at sovetidspunktet kan variere (nogen dage kan det være 20.30 til 03.30, andre dage kan det være 21.30 til 04.30).

Tak for din bekymring, lige pt. er det lidt hårdt, men projektet jeg er igang med, kræver at jeg selv her i starten skal lave det meste. Smile Men jeg kan da se at jeg ikke er den eneste. Generelt er vi iværksættere nok for dårlige til at passe på os selv.

Kommer snart...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)