Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbaseret POS / kassesystem. Holder det?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Leif:
da man vel ikke kan betale med dankort uden internet.

jo da da de fleste dankort terminaler kan kører offline :)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer det dumme spørgsmål måske...
Hvordan kan man betale med dankort uden forbindelse til PBS eller lign?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tænkt dig at integere med en "rigtig" dankort terminal, kan denne kører korte der tillader det at kører offline.

Du har ret hvis du har tænkt dig at lave online betaling via dibs eller andre så nej disse kan så vidt jeg ved ikke gøre dette offline, de de jo dels er afhængelig af at deres service er tilgængelig.

Det er dog ikke alle kort der tillader Offline!
Konto kort og cash kort tillader normalt ikke offline(Visa elektron , Master card cash)

/jip

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi's kassesystem er 100% browser/webbaseret og fungerer med touchskærm, bonprinter, stregkodescanner og kasseskuffe.

Så jo, det kan sagtens lade sig gøre og fungerer glimrende.

Problemet med forbindelsen er ikke stort, og kan løses med et 3G modem som aktiveres, hvis den faste linje er nede.

I stedet for at opfinde den dybe tallerken igen, er du velkommen til kontakte mig, og høre om mulighederne for at bygge videre på Saldikassen, som jo er open source. Tlf. 4690 2208

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld de store bogstaver - ved ikke lige hvordan det gik til - og det er for sent at rettte

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rude:
- og det er for sent at rettte

Det er hvad der kan ske.. og det er rettet. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lavet et simpelt webbaseret kasse system til en smykke butik jeg var medejer af indtil forrige år...Det fungerer fint - login for medarbejdere, varegrupper, udskrift på bonprinter, kasserapporter og håndtering af tilgodesedler og gavekort...integration til bonprinter og stregkodelæser er meget simpelt afhængig af printer model ....En stregkodelæser sender bare en textstreng (som et tastatur).

I denne butik har det kørt i 4 år nu - og internettet har været nede måske 3 gange i få timer ad gangen......når det skete brugte vi håndskrevne kvitteringer og skrev alle salg ned .og slog det hele inde når internettet kom igen....ikke ideelt, men ikke det store problem i det lange løb.

mvh
Frank

 

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

-Super god ide.. Du skal bare være opmærksom på at hvis du skal være seriøs i den branche så skal du kunne tilbyde support på systemet...og det er ikke godt nok at det er 9-16 i hverdage når du henvender dig til detailbranchen. Der skal også være mulighed for support i weekender.

Pøj pøj med projektet..

Simon

 

 

 

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)