Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototyper - og produktion i metal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lidt ledig kapasitet på metalbearbejdningsmaskiner. Kan tegne prototyper i CAD. Og kan fremstille dem i pladebearbejdning. Har revolverstanser incl. div værktøjer. Pressemaskiner. Pladebukkemaskiner. Pladesakse. Div. svejseanlæg.

Kan fremstille alt i metal - fra rå plade til færdigt produkt incl. pulverlakering, galvanisering, forkromning osv.

Skriv og lad os få en snak om dit projekt.

 

Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger den kapacitet?

Hvad er I vant til at lave?

Hvilke referencer har I?

Hvilke CAD kompetencer?

Hvad forventer du at den kapacitet skal koste?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lentz

Ikke for at lyde negativ, eller noget.

Men kunne du ikke skrive din hjemmeside adresse, eller bare hvor du holder til hende i verden. Da det gør det lidt lettere for os andre at forholde os til det.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et spørgsmål. ?

Jeg går i 2.g hhx og skal lave et fiktivt produkt.
Men jeg skal bruge de rigtige oplysninger, vedrørende omkostninger ved produktion.
Jeg skal have lavet en salgs lås der allerede er opfundet, men jeg skal have lavet den i meget mindre format. Jeg ved ikke hvad låsen hedder men den sider på mange badmintonsnet, den bruges til at stramme netne op. Den sider på stolperne der holder nettene.
Den fungere på den måde at når man hiver i snorene, hiver man snoren samme vej som modhagerne, som sider på hver side af snoren. Når man så slipper igen, går den mod modhagerne og bliver derved stremmet op. Den må godt være lavet af aluminium.
Mit spørsmål er så om du kan svare mig på, hvor meget sådan en eller flere vil koste at få produseret, og hvis du ikke forstår produktet er du velkommen til at ringe (28606986). ??

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

cbecbe:

Hej jeg har et spørgsmål. ?

Jeg går i 2.g hhx og skal lave et fiktivt produkt.
Men jeg skal bruge de rigtige oplysninger, vedrørende omkostninger ved produktion.
Jeg skal have lavet en salgs lås der allerede er opfundet, men jeg skal have lavet den i meget mindre format. Jeg ved ikke hvad låsen hedder men den sider på mange badmintonsnet, den bruges til at stramme netne op. Den sider på stolperne der holder nettene.
Den fungere på den måde at når man hiver i snorene, hiver man snoren samme vej som modhagerne, som sider på hver side af snoren. Når man så slipper igen, går den mod modhagerne og bliver derved stremmet op. Den må godt være lavet af aluminium.
Mit spørsmål er så om du kan svare mig på, hvor meget sådan en eller flere vil koste at få produseret, og hvis du ikke forstår produktet er du velkommen til at ringe (28606986). ??

Det bedste sted er hvis du downloader www.emachineshop.com og tegner delen der. Så kan du simulere priser i forskellige materialer og kvantiteter.

MVH jens

 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg så forsøge mig med.
Mange tak.

MVH Christopher

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)