Kære Aminors, En lille præsentation af mig selv. Jeg er en kineser, local gift, og har boet i Danmark I de sidste 7 år. Jeg har gennemføret en videregående uddannelse fra CBS og blev færdig october 2009. Siden har jeg haft jobs on and off, men kunne ikke finde noget som jeg brænder for. Nu tænker jeg på at starte mit eget import/export firma, da jeg arbejdede i et kinesisk export firma i 5 år før jeg kom til Danmark. Men hvordan kan jeg finde ud af, i hvilken branche jeg kunne gribe ind? Er der nogle søde aminors der kan give mig nogen tips? Jeg har også tænkt mig, at jeg kunne hjælpe et dansk firma med at optarte et firma eller en production i Kina. Eller sourcing fra Kina. Er der nogen, der er interesseret? Jeg håber at høre fra jer. Hilsen Li |
Hej Li.
Jeg har en lille interesse.
Jeg har lige opstartet et firma, som benytter outsourcing fra Kina. Jeg har en dansker bosat i kina som er min partner. Vi deler dog kun 50% af intægterne, og han ejer ikke nogen del af mit firma.
Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om dig. Tror vi kunne drage stor nytte af hinanden.
Hvor i landet er du bosat?
Mvh
Steffen Petersen