Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der sælger grønne bønner (kaffe)?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg er ved at løbe tør for bønner. Er der nogen der sælger grønne kaffebønner, og evt. også en kafferister, da jeg væltede den gamle på gulvet.

Jeg kunne godt tænke mig lidt forskellige bønner, og forestiller mig 4-6 forskellige slags, og omkring 5 kg af hver.

Hilsen Holger 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Holger

Hvis ikke Søren selv melder sig vil jeg klart skrive til ham, han ved hvad det drejer sig om når vi snakker kaffe ;)

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Holger mon ikke jeg kan klare det ;-)

Men nu kan jeg se du er fra KBH så vil det måske være nemmere for dig at gå ned til Risteriet i studiestræde eller Kontra på Dag Hammarskjölds Alle. De har også hjemmeristere på lager.

Ellers fang mig på skov [snabel] kaffeogco.dk

Hej fra Søren

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Jeg kender godt de forskellige steder, men da jeg synes jeg spørger efter en god mængde, tænkte jeg at der måske var en der kunne give mig et super tilbud. 
Jeg er også frisk på en halv sæk, af f.eks Kenya AA, eller i den stil, hvis du skulle have noget stående, som du tænker kunne være meget rart at skyde af. 

Men du må meget gerne sætte et tilbud sammen til mig, og sende det til holger (snabel) zipzip.dk

Det er en tromle rister, jeg er på udkig efter. Lige nu rister jeg i ovnen, og der skal man være på mærkerne. Her er det også ok, hvis det er en demo model, men ikke en der har været brugt i flere år.

Hilsen Holger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)