Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit *næsten* første banner - hva syns du?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det ser fint ud. :)

// Daniel Poulsen

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Jeg syntes det ser fint ud. :)

Det der

Kort sagt vi sparker r*v

Er det for meget?

Fra Sabro
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at der er mange der vil føe sig lidt småstødt af det slogang - " Kort sagt vi sparker r*v" Men jeg syntes det ser fint ud :-))

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud...

 

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver ikke særlig fanget af det. Og vil som partner-ads.dk partner ikke bruge det. Men i forhold til det 'næsten' er første gang synes jeg det er fint lavet. 

Hvorfor?

Der er alt for meget tekst, også synes jeg ikke farverne passer sammen. Sagt på en anden måde bliver det for kedeligt og vækker ikke min opmærksomhed.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil lige give lidt feedback her til en kommende kunde :-)

Overvej at droppe nogle 'frames' - der er lidt for mange synes jeg. Skift kun mellem 2-4 så det er til at overskue/huske for 'læseren'.

Drop f.eks. frame 2 med den meget tekst og lav måske en samlet frame 1 og 2 med de 9/10 stjerner kombineret med en god tekst f.eks. 'Så godt synes brugerne om os' eller 'Vi har mange tilfredse bruger' e.l.

Drop evt. de 3 sidste frames, så du kun har 2 frames tilbage (nr. 1 og 2 lagt sammen, og så nr. 3 som fungerer godt).

Lav så en 4. frame som skal få brugeren til at klikke videre. Lad animationen slutte på denne sidste frame f.eks. anden gang - dvs. den skal kun 'loope' 1 gang. Skriv f.eks. noget med 'Klik her og prøv os gratis nu! Super og hurtig support' e.l.

Mvh. Ken

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Hej

Vil lige give lidt feedback her til en kommende kunde :-)

Overvej at droppe nogle 'frames' - der er lidt for mange synes jeg. Skift kun mellem 2-4 så det er til at overskue/huske for 'læseren'.

Drop f.eks. frame 2 med den meget tekst og lav måske en samlet frame 1 og 2 med de 9/10 stjerner kombineret med en god tekst f.eks. 'Så godt synes brugerne om os' eller 'Vi har mange tilfredse bruger' e.l.

Drop evt. de 3 sidste frames, så du kun har 2 frames tilbage (nr. 1 og 2 lagt sammen, og så nr. 3 som fungerer godt).

Lav så en 4. frame som skal få brugeren til at klikke videre. Lad animationen slutte på denne sidste frame f.eks. anden gang - dvs. den skal kun 'loope' 1 gang. Skriv f.eks. noget med 'Klik her og prøv os gratis nu! Super og hurtig support' e.l.

Mvh. Ken

 

 

Hej Ken - det har jeg så forsøgt her:

Direkte link

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er bedre :-)

Men når du slutter på sidste frame, så bør den indeholder firmanavnet, så man altid ved hvem banneret 'tilhører'.

Brug evt. et mindre firmanavn og lad det gå igen på alle 3 frames.

Mvh. Ken

 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre her i tråden også er inde på; "statement"-delen er for tekstfyldt for et banner;  kan ikke scannes af en bruger. Ellers udemærket.

Vh. Jesper

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)