Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på web-shop design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino debattører

Jeg vil blive meget glad, hvis I vil give lidt respons på min web-shop


Er der noget, jeg kan lave bedre?

Er designet ok?



Med venlig hilsen


Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Else,

Det er en rigtig funktionel side du har fået lavet dig, der er præcis det der skal være af funktioner og oplysninger efter min mening, det tyder på der efterhånden er en del som har læst Martins E-pusher :)

Jeg var godt nok lige forvirret de første 5 sekunder jeg kiggede på siden, men når man lige har fået overblikket og ved hvad der sælges på siden, er det super nemt at smide alt det i kurven man har lyst til og smutte ud og betale før konen ser hvad formuen bliver brugt på i denne månede. Ikke noget med brugernavn eller lign. bare super nemt at købe!

Der var dog lige en mindre detalje, hvis man f.eks. søger på "vin" dukker der 6 flasker op, men i vin menuen er der 7, så "AOC Minervois, Blanc Tradition 2004" er blevet glemt i farten. Man kunne også prøve at søge på noget som f.eks. "sko" bortset fra skoletasken ved jeg så ikke helt hvor relevant indholdet er, men søge funktioner er altid en af de mere problematiske ting i en webshop. Når du engang går og keder dig var det jo noget du kunne kigge lidt på :)

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

Du har ret, jeg har faktisk læst E-pusher, og forsøgt at anvende de gode idéer. Tak for den med vinen :-)
Søgefunktionen skal vist optimeres.

 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Else,

 

Lige en lille ting herfra... Dit topbanner.jpg vil være lækkert at få i en højre opløsning.
Nu hvor internet-hastigheden ikke er et problem mere, må man godt gøre lidt mere ud af kvaliteten på billeder osv.

 

Ellers super-shop, som bliver brugt i mange-tal.

 

Keep up the good work, og held & lykke.

 

PBL

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hoppede jo straks ind på KUNST. Det kunne være rart at der stod størrelse på billederne. Jeg klikkede videre på produkt, varenr og pris, men der skete ikke rigtig noget... ?


Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes generelt det er en flot butik du har. Det er nemt og trygt at handle i en Scannet butik fordi det overordnede layout er kendt og nemt at overskue.

Det var også derfor jeg selv valgte Scannet :-)

Du kunne overveje at gøre et eller andet ved højre side af dit topbanner - det fortæller jo bare hvad der også står i menuen i venstre side......
Måske lidt grafik, et af de flotte billeder, eller noget andet appetitvækkende ? Jeg har ingen færdige løsninger, men jeg synes højre side af topbanneret virker lidt ufærdigt.



Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har haft mit banner sendt retur til designeren for at få en pænere opløsning og det har da også hjulpen.
Jeg er desværre ikke selv særlig god til grafik, men det kan helt sikkert blive meget bedre - jeg ved bare ikke lige hvordan. Mht. om der er penge i det, vil jeg sige ja - indtil videre ud af min lomme :-), men jeg håber, det er etableringsomkostninger. Jeg har kun være på banen i få måneder.



Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens



Jeg er meget glad for Scannet løsningen og deres udmærkede service. Jeg flyttede her mellem jul og nytår min webshop fra en anden udbyder (der aldrig leverede en seriøs løsning) og over til Scannet. Det har jeg bestemt ikke fortrudt - man får jo hvad man betaler for.
Du har ret, jeg har også selv tænkt på, at det ville være rigtig godt med en appetitvækker i højre hjørne - det vil jeg se, om jeg kan få lavet.



Hilsen og tak for dit bidrag



Side 1 ud af 1 (8 indlæg)