Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis/billig hjælp til adwords/søgeoptimering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har en webshop, som jeg ønsker at få lidt mere gang i.

Siden er forholdsvis ny, og omsætningen går i den rigtige retning. Jeg kunne godt tænkte mig vi fik optimeret vores søgeopsætning.

www.cc-trading.dk

Kunne du tænke dig at hjælpe/give nogle gode råd, så sig endelig til.

På forhånd tak

Mvh. CC-Trading

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Det er godt nok ikke gratis - men det er billigt!

kig på www.seo-lex.dk

der kan du få SEO-lex og Adwords-lex til 1895,- + moms.

De er skrevet af thomas Rosenstand og han er pisse dygtig!

De bøger vil tjene sig ind mange mange gange, det kan jeg godt garantere dig!

Tobias.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Tobias skriver, så er det en rigtig god bog, hvor du kan komme meget langt.

Nogle konkrete råd:

  • På forsiden så lav titlen om, så dit vigtigste keyword står forrest
  • Lav din Amino signatur med en ankertekst, så det er relevant for din hjemmeside.
  • Der står CC-trading i dine titler forrest på alle dine sider, det skal du have fjernet.
  • Og generelt så lav dine titler om til noget som folk søger på, altså om til keywords

Held og lykke med det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen begge to. Det vil jeg gå i gang med hurtigst muligt!

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får helt røde kinder... TAK!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 20:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner da meget godt Thomas - har du selv tegnet den fine illustration??

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mangler tekste på især , unik og tænk total nyskabende og vælt branchen lige som jeg gjorde i min strip branceh  og kan takke mit arbejde aldrig give og den tid jeg brugte er ikke gratis for det har været læse og blive bedre lære og forbedre siden hele tiden

Arbejde og atter arbejde , for mit vedkommen bedste jeg selv gør det meste , men er også delvis det rene vanvid at har lavet blogs og atter blogs til siden med unik tekst , finder branche orienteret links så kommer der knald det skete for mig lars meyer her på portalen vidste mig program , hvad der linket til siden og de branchen orienteret havde ca. 20 til 100 gange mere link værdi de andre ikke rettet mod min branches søgeord

Evt. book en af de god SEO eksperter herpå portalen for det er hårdt arbejde SEO sikkert ligesom tømrer og snedker arbejde

Ville dog før kastet mig ud en SEO aftale tilføje noget indhold til siden endnu , mere derved har SEO mand eller kvinde noget kvalitet tekst at arbejde med .

Give dine billeder titler tags lige dine søgeord ind kan give en del besøgene , tit ligger de også på første side google resultatet billedet søgning på normale søgning

intet tekst forsiden lav lidt tekst der

Husk dine søgeord titler kombiner hver side forskelligt brug gerne alle 67 tegn

Lav en h1 overskrift hver under side 2- 3 ord , h1 er den betyder den overskrift hvor det vigtigst tekst står

Lav evt. underskrifter h2

Lav tekst h3 har jeg bemærket har en indvirkning dette viser google lidt ved hvad der er vigtigt på siden og det bidrager til overskuelig , med overskifter i store tekstmængder

Deltage i forummer og debatter so amino.dk og andre relevante forum gør det selv forummer mv.

Tilføj links diverse portaler , blog artikle sider du skal selvfølgelige lave det manuelt , det hele

Lav en blog på din hjemmesiden , med rss eller feed på siden

tilmelde bloggen rss -feed portaler- bookmark sider ,

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til. http://www.worldnews.dk/

 Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach , den giver fleste resultater http://siteexplorer.search.yahoo.com/

 Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i , disse ord medbringer du kan få ideer hvordan din tekste skal sammensættes https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode begge 2

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Kalvslund:

Det ligner da meget godt Thomas - har du selv tegnet den fine illustration??

Jeg tegner som et stærkt ubegavet 5 årigt barn med motoriske udfordringer og svagt syn. Så nej - det er en tegning fra en eller anden CD fra de glade reklamebureaudage. Men tak :-)

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg var Jer ville jeg tage et alvorligt kig på Jeres design / funktionalitet og så sammenligne med andre I Jeres branche. 

I mine øjne er Jeres side ikke konkurrencedygtig og jeg ville derfor hellere bruge min tid / penge på at gøre shoppen bedre før jeg sender jeg en masse trafik til den.

Mvh. Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Dansk Stand Up Booking Skrevet kl. 16:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig ikke har fået ordentligt gang i søgeoptimeringen, vil jeg meget gerne hjælpe dig igang til en billig pris, hvis det har interesse. Skriv til min mail zinckseo@hotmail.com.

 

Med venlig hilsen

Tabita

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)