Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Steder at finde branche info?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med planer om at blive distributør af et Latin amerikansk lædervarer mærke.
Og ville gerne lave lidt research på området først.
Men jeg finder det meget svært at kunne finde disse info, under man skal betale sig til det.
Er det nogle der har et godt råd til hvor man kan finde disse infos?
Eller kan man kun få disse ved at betale?

på forhånd tak...

Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du startde med at utrykke dig klar og tydeligt om hvad det er for informationer du mangler, er changen for nogen kan hjælpe dig nok mget større!

 

Mvh

Ravn 

 

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Først kan jeg lige udspicificere lædervarer - det som "min" producent producerer er tasker, punge, bælter, nøgleringe, overtøj...
De info's jeg havde i tankerne, er så som:

Hvordan er læderbranchen organiseret?
Er det generelt små selv ejede butikker, store kæder eller hvordan?
Hvilke garantier/certificater findes der, som man skal overholde, for at kunne være på det danske marked?
For at kunne se om vores priser er konkurrence dygtige, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange procent generelt butikkerne lægger oven i?
Jeg ved at møbelbranchen er det ca. 250%, men er det det samme for lædervarer?
findes det er en portal eller lignende hvor man kan finde kontakt info på relevante salgspersoner for diverse butikker/kæder?

Det var noget i den stil jeg havde tænkt på.

mvh
Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Lædergrossistforening, c/o A. H. Andersens Eftf. A/S, Boks 50, Generatorvej 1, 2730 Herlev, Tlf.: 29444400 [Brancheforening - Læder]

Lædervarefabrikantforeningen, Dansk Industri, 1787 København V, Tlf.: 33773482 www.di.dk [Brancheforening - Læder]

Buntmagerlauget i Danmark, Akacievej 50, 2830 Virum, Tlf.: 45859781 www.hvr.dk [Brancheforening - Læder]

 

Handskemagerlauget, Skjoldagervej 40. 2., 2820 Gentofte, Tlf.: 39650568 [Brancheforening - Læder]

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)