Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste firmagave - hvilken?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Alle!

Hvad er den bedste firmagave du har modtaget fra dit firma? eller hvis du er firma-ejer, hvad er så den bedste firmagave du har givet til dine medarbejdere.

Er food, non-food eller en oplevelse........?

 

Lad mig hører det første i kommer i på.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært, det kommer an på hvem dine medarbejdere er.

Har prøvet med Rosendahl, Dyrt chokolade osv.
Det har aldrig virket som om det gav nogen effekt, selvfølgelig blev de glade men højere produktion, endnu bedre humør etc.kom ikke ud af det.

Det der virkede især for team spirit var at overraske dem med firmagaver uden for de normale gavetider, såsom jul, fødselsdag etc.

Hvor man gav biograf tur, tur på restaurant osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste firmagave jeg fik var sammen med mit tidligere arbejde, hvor ejerne inviterede virksomhedens skes medarbejdere plus fædre ud og køre gokart med efterfølgende spisning Smile 

Det var en rigtig fed dag og helt sikkert noget vores fædre også blev glad for!

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Den bedste firmagave, som jeg nogensinde har fået var klart en DAB radio. Og ellers er jeg faktisk en af dem, som nyder en lækker gavekurv, da det normalt ikke er ting, som man forkæler sig selv med.

Og så vil jeg da benytte lejligheden til at promovere min egen side gavekassen.dk, som er en online gave inspirationsside for alle med masser af gode gaveideer :-)

Hilsen
Jacob

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ofte været glad for god rødvin, fordi det kan man vente med at bruge, til det passer én. Hvis det fx er julegaver, så er man træt af marcipan osv. på det tidspunkt. Brugskunst såsom Rosendal har aldrig lige været mig mht. gaver. Det er sådan nogle ting, jeg har købt, hvis jeg har brug for dem.

Men jeg håber da også, at virksomheder en dag vil se, at "Ildsjælenes bog" er den helt rigtige gave til medarbejderne - hvis de altså ønsker medarbejdere, der brænder for det, de laver :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)