Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det håber jeg også I tog min post som

Den side jeg henviser til er en ret god gennemgang af forskellige designfilosofiske tilgange til hjemmesidedesign, fyldt med eksempler.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er utroligt svært at sige hvad der kan gøres bedre, for der er så meget. Jeg undrer mig bare når i har ordet design i jeres firmanavn. Så må i jo ligesom have et udganspunkt der omhandler design og en forståelse og indsigt i dette. Så derfor blev jeg lidt nsygerrig..
Men tag et kig på http://www.cwd.dk/ og http://www.coolhomepages.com/ for lidt inspiration..

Mange hilsner:

Thomas Niels Thomsen

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Adam og Frederik

 

Velkommen til Amino.. At være nybegynder er jo altid svært og man kan føle at tonen er hård her, men bliv hængende, -for man kan lære rigtig meget også selvom man får kritik, som næsten altid er konstruktiv

 

Et design skal henvende sig til den målgruppe, som man vil nå og her syntes jeg at det er svært at sige om I rammer rigtigt eller om det bare er helt forkert.. Men det som jeg umiddelbart lige falder over er at jeg har meget svært ved at læse overskriften, -og det syntes jeg er træls når man kommer ind på en side. Og ja, det hedder referencer uden a''et.. Jeg bryder mig heller ikke om at skulle scrolle i en menu, men det er jo smag og behag.

 

Hvis du vil have mere konstruktiv kritik, syntes jeg at du skal skrive hvem designet skal henvende sig til, -for så er det nemmere at sige om det rammer plet eller ikke..

 

Blot lige mine input. Ha'' en god søndag

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så slemt synes jeg nu altså heller ikke at det står til.

 

Overordnet set synes jeg det er en meget pæn side og kan godt lide detaljen med det skæve copyright nederst.

 

Her er lidt input fra mig:

 

1. Har problemer med at læse overskriften.

2. Synes også at Jeres linkpanel i toppen kan være lidt mindre, det virker lidt klodset.

3. Og så ville jeg nok centrere hele siden i stedet for at have den i venstre side.

 

Hilsen

Jacob

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle starter et sted.
Dit design er ikke flot......dette er ikke et nederlag, alle der tror på at de kan lave flotte design, vil blive mestre med tiden.
Gør som alle andre "Stjæl" bidder af ideer, nyskabelse.  I denne forbindelse  lad være med at krydse den hårfine grænse for anstændighed, mht at samle inspiration.
Lad være med at spilde tid med at opfinde HELE den dybe tallerken, det er der ingen der gør.

Gode steder at starte:

Søg på "nice designs" "cool designs" mv, så skal der nok kommer sider op, som har samlet noget af det ypperste på markedet.

For at lære diverse teknikker, kan du følge nogle af de millioner af tutorials der ligger på nettet, eks: www.pixel2life.com.

Til dine designs skal du bruge nogle ressourcer:
Fonte: www.dafont.com
billeder: www.sxc.hu
farvesammensætning: www.colormatch.dk, www.colorlovers.com

Øvelse, øvelse, øvelse, øvelse.

Og så en gang i mellem få dine designs bedømt, som du gør nu.....korrigere....øve, øve, øve, øve, øve......korrigere.......øve, øve, øve......


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)