Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undersøger facebook annonceaffiliate. Skal jeg henvise til egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Måske er spørgsmålet dumt, men forstår det virkelig ikke. Jeg har forstået princippet omkring affiliate, men mht til facebook, er jeg lidt forvirret. 
Hvis jeg opretter en annonce på facebook, kan jeg så godt tjene penge ved at henvise til andres hjemmesider? Jeg mener, jeg ønsker ikke at oprette min egen hjemmeside med affiliate links på, heller ikke lave facebookgrupper, hvor jeg udsender links som folk trykker på. Jeg ønsker bare at henvise til hjemmesider, der er tilbudt hos affiliateselskaber? er det muligt?

Undskyld hvis spørgsmålet er halvdumt, har søgt en del, men synes ikke jeg har kunnet finde svar, da jeg synes det hele handler om at bruge facebook til at få mere trafik på sin egen affiliateside..

- Christian :)  

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe? 

Det bare et hurtigt svar på om jeg kan henvise til andre siden via annoncer, og i så fald hvordan jeg gør det.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det må du godt, men hvis det er affiliate, så skal SEM være tilladt.

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) 
Men hvordan ved affiliatesiden(patner ads fx) at jeg reklamere gennem dem via. facebook ads? jeg skriver jo bare kampagnens link i urlboksen? Hvordan har min facebook annonce og min affiliateaccount noget med hinanden at gøre? 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

christian_vinther:

Tak :) 
Men hvordan ved affiliatesiden(patner ads fx) at jeg reklamere gennem dem via. facebook ads? jeg skriver jo bare kampagnens link i urlboksen? Hvordan har min facebook annonce og min affiliateaccount noget med hinanden at gøre? 

Affiliate firmaet, kan se hvor trafikken kommer fra. :) 

via det kampagne link du modtager fra dem. :) 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thaaaaanks :) 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

christian_vinther:

Tak :) 
Men hvordan ved affiliatesiden(patner ads fx) at jeg reklamere gennem dem via. facebook ads? jeg skriver jo bare kampagnens link i urlboksen? Hvordan har min facebook annonce og min affiliateaccount noget med hinanden at gøre? 

Hej

I det link du henter fra vores system står der bl.a. partnerid=

Efter = står der en id, som er unik for din partnertilmelding og på den måde kan vi se at klikket kommer fra dig.

Mvh. Ken

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)