Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundeluftning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa,

Jeg vil gerne starte et hundeluftnings-firma og vil derfor høre om der er stemning for dette.

Jeg bor i Aabenraa og kan køre ud i det meste af Sønderjylland og gå tur med din hund.

Der er dog et par betingelser:

  • Hunden skal være lovpligtig vaccineret og denne skal være gyldig. Vaccine attest fra egen dyrlæge skal vises til os senest første dag jeg lufter din hund. Dette er til gavn for både Dig/Jer samt for mig.

  • Hunden skal være øremærket eller chippet.

  • Hunden skal bære hundetegn i halsbånd indeholdende om min.
    ejers telefon nr.

  • Hunden skal kunne lystre sit navn ved tilbagekald eller med hundefløjte.
    ( dette er vigtigt hvis vi skal lufte uden snor) Vi tager selvfølgelig en snak om hvad der er bedst for Din/Jeres hund.

  • Hunden må ikke udvise aggressiv adfærd eller på nogen måde truende væremåde.

  • Hunden skal kunne gå i snor uden at trække nævneværdigt. For vi er jo ikke interesseret i at det er hunden der går med os ;-)

  • Hunden skal kunne omgås andre hunde og derved være vant til social samvær med andre hunde, da dette vil være en del af dagligdagen og gøre det mulig for os at lade hundende løbe og lege sammen!!!

  • Hunden skal være ansvarsforsikret i godkendt forsikringsselskab. Forsikringspolice skal fremvises til os senest den første dag vi lufter din hund. Dette skyldes også sikkerhedsmæssige grunde.

Jeg kan ALTID fremvise gyldig straffeattest hvis kunden ønsker dette.

Priser 2010!!
(alle priser er inkl. moms)

Hundeluftning

Pris for 1 times luftning, 45-60 min...............................................................kr. 125,-

Pris for 1 times luftning v/ 2 hunde fra samme adresse........................... kr. 200,-
Pris for 1 times alenetur, uden andre hunde.....................................................kr. 270,-

Månedsrabat ordning, Ialt 20 dage (mandag- fredag a`1 time).....................................kr. 2000,-
(pris pr. tur kr. 100,-)
(såfremt vi bliver syge, frafalder rabatten ikke på prisen)

Katte (eller andet dyr) pasning i eget hjem
Hvis Du ønsker info og priser om vores kattepasning, er Du meget velkommen til at ringe eller sende mig en mail.

Om Hundeluftning
Luftning inkluderer afhentning af Din hund i bil, på aftalte adresse / bopæl.
Kørsel til skov eller strand (eller vi bliver i området) hvor hunden aktiveres.
Når dagens tur er vel overstået, afleveres hunden hjemme igen træt, glad og stimuleret.
Inden den lukkes ind får den rene poter. Vi skriver en hilsen i hundens kontaktbog om dagens aktiviteter.
Hundens vandskål fyldes op, herefter "puttes" hunden i sin kurv og får et par hundekiks, samt et farvelkys.

Vi sørger selvfølgelig for alt det nødvendige til turen:
Legetøj, masser af koldt vand, hundeposer, håndklæder til den våde pels,
samt varme tæpper hvis det skulle blive nødvendigt. Ligeledes har vi altid godbidder med som belønning.
Det eneste vi skal bruge fra Dig er hundens eget halsbånd med navneskilt, sele/kæde og snor til turen.

Jeg kan kontaktes på 61413982 eller janeheinhansen@hotmail.com

Jane Hein Hansen

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det lyder utroligt billigt, du skal jo både betale moms og skat af pengene, samt dække benzin og lign.

Mvh.

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du da have ret i.. Jeg regner med at tage ca 2 kr pr km i kørsel.

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane Hein Hansen:

Ja det kan du da have ret i.. Jeg regner med at tage ca 2 kr pr km i kørsel.

Det bliver stadig svært at få det til at løbe rundt med de lave priser.

 

Mvh

Ravn

Fra præstø
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer vel også an på hvor mange hunde du  kan lufte af gangen for så kan der sagtens være penge i det

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 125 kr. i timen skal du ind i de større byer i Sønderjylland, og ligge faste tider som dine kunder kan vælge. 

Så kan du nemlig lave denne, og tjene en god timeløn:

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane.

Jeg ved godt at det er lidt sent at svare, men prøv at tjekke dette link, til min hjemmesides hundelufter kategori. Her kan du promovere din virksomhed gratis, og evt. finde dig nogle jobs;)

Jeg håber det kan bruges

De bedste hilsner
Anders Hempel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)