Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min eshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også at det er et udemærket udgangspunkt. Men siden er kort sagt meget kedelig... Man kan sagtens lave et mere simpelt design der samtidig er lækkert at bruge.

Held og lykke med det!

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaster, tak for input. Jeg leder efter en designer der kan lave noget lækkert. Der er mange designer, men jeg syntes det er svært at finde en der laver noget jeg syntes er super. KEnder du nogen ?

 

mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe.

Tillykke med din shop. Du har allerede fået mange ting at vide, men jeg har én ting, som jeg gerne vil kommentere. Det er billederne inde i selv shoppen. Fx den her: http://shop.topsupplies.dk/?content=prodshow&autonummer=1511B001. Det er selvfølgelig ikke en vare, som bliver solgt pga udseendet, men det virker bare mere prof, når billederne er i orden. Det er de jo heldigvis på resten af siden.

KH Judi

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.topsupplies.dk/index.asp kan ikke komme på hjemmesiden vis bruger din url i tråden og fjerner shop , kan regne ud nok siden har nok været i asp før

Ens titler hele siden , husk lav unikke og spændende dem der er på google ,eg mener dem her <title>TopSupplies-Velkommen</title>

Jeg ville lave et logo udad til virksomheden

Hvor er betingelser på siden

Kan man ikke købe med dankort eller anden betalings kort

Skal man virkelig logge , dette tror jeg du mister mange kunder på

Jeg kan ikke finde log ind

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judy, TAk for konstruktiv kritik. Shoppen er 9 år gammel, den har bare fået tilretninger og designet er lavet om :-) Jeg har fået programmeret et system som gør at den selv laver billederne i en fast størrelse, men har lige spurgt programmøren om at den ikke skla lave billeder større, men kun mindre. Så dem der er mindre i forvejen, må forblive mindre - for man kan jo ikke gøre et billede større uden at hive i det og det ser meget grimt ud som du skriver. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :-)

Mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe.

Når jeg kigger lidt rundt på din webshop, så får ser jeg et utrolig stort udvalg. hvilket er fedt!

Men når jeg så trykker ind på usb-nøgler, og vælge 16 gb. så bliver jeg forvirret, fordi der kommer alle størrelser med alligevel, og de har alle sammen sådan nogle lange uforståelige navne, hvor det ville være bedre med billeder af produkterne istedet for. og så sørg for at få stillet dem i orden ude i siden også, så de ikke står hulter til bulter.

dvs. 64 gb - 32 gb - 16 gb - osv osv.

Tobias.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe Bennekou:
Navigeringen, der står under "Her er du"  at man er i feks. CDer ? Jeg har en tidligere som skrev at det skal være størrer (hele produktmenuen) så det er ved at blive rettet. Hvordan syntes du ellers jeg kan fremhæve hvor man er ?

En god måde at vise en kunde hvor på siden han eller hun er, kunne f.eks. være at gøre som jeg viser på billedet jeg har vedhæftet. Både navigations-oversigten øverst og overskriften skulle selvfølgelig styles, så den passer ind i siden, men håber at du forstår hvad jeg mener, ellers må du jo bare spørge ind til det :-)

Udover det er der selvfølgelig nogle andre designmæssige ting, men der synes jeg allerede du har fået en del god kritik :-) Held og lykke med din nye shop!

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael, TAK for din tid og din konstruktive kritik.

Måske misforstår jeg, kan du uddybe lidt mere hvad du mener med "ens titler" på hele siden på nær dem der er i google. HAr jeg ikke det nu ? Det syntes jeg da :-). Så hvis du vil uddybe hvor "fejlen" ligger, så jeg kan få den rettet - for jeg kan ikke se det. Har lige tjekket, Om topsupplies, Kontakt, tilbud osv.

BEtingelser er under kontakt  - men du mener nok i shoppen ? Den skal være mere tilgængelig - enig.

Pt kan man ikke købe med dankort - vi levrer til virksomheder og offentlige institutioner. Men vi har lige fået fjernet frames på shoppen og derfor håber vi at blive mere synlige i google - hvis vi får flere henvendelser og har brug for Dankort, så kommer det helt klar. Men det er typisk privatpersonder der OFFTEST bruger dankort. Ellers giver vi kredit til virksomhederne.

Nej, du skal ikke logge ind for at bruge shoppen ? Du kan navigerer rundt som gæst, som du automatisk er på siden. Ellers er login over imenuen som nr. 2. Har bedt programmøren om at sætte den øverst, så man lettere for øje på den.

Ville du lave et andet logo ? Jeg har svært ved det, da vi har eksisteret i 9 år. Og alle vores kunder kender vores logo. Vi har lige skiftet farve i logoet :-)

Mange hilsner SB

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nem og overskuelig side. Jeg vil dog mene at designet godt kunne trænge til et løft. Ellers har jeg ikke så mange kommentarer udover at når du klikker på produkter som fx cd'er skal du komme direkte til køb af produktet cd'er istedet for at den åbner en "under-tekst" som du så skal klikke på. Det er for mange klik og det gør folk forvirrede.

 

Mvh Jakob / sportnu.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Hvis du har brug for en designer, er du velkommen til at kontakte mig. Saml nogle ting sammen du godt kan lide. Hjemmesider, annoncer, billeder i blade mv., så har vi et udgangspunkt at snakke ud fra.  Jeg har mange års erfaring fra reklamebranchen, og er vandt til at tilpasse mit design den stil som virksomhederne har udstukket.

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)