Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg bruge twitter til???? Og hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har lidt svært ved at se, hvordan jeg skal bruge Twitter.
Jeg er personlig stylist og ivrig blogger. Jeg bruger Facebook, hvor jeg netværker, poster links til mine blogindlæg og kommer i kontakt med kunder og potentielle kunder. Jeg kommenterer også på andres blogs.

Min målgruppe er primært kvinder (og mænd) mellem 25 og 65, og der er ikke mange af dem der Twitter.

Hvem er det jeg kan nå via Twitter og evt. hvordan?

Gode råd ønskes :-)

KH Judi

 

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrive når der kommer nye blogindlæg på din blog.

Linke til fede modesider.

Komme med interessante tilbud.

Nærmest det samme som Facebook? :-)

Du kan jo få den til at linke til Twitter fra Facebook. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judi, hvis du har svært ved umiddelbart at se hvad du kan bruge det til, så kan det måske ikke så meget. Jeg har været meget aktiv facebooker og twitter, men droppede det helt snart et halvt år siden. Det var for mig rent tidsspild at promovere mig via de to værktøjer og en kæmpe tidsrøver.Det kan sagtens lade sig gøre at drive forretning uden - for mig har det vist sig at være nemmere :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Din målgruppe er der sådan set, men som HH i indlægget herover er inde på, så står værdien sandsynligvis ikke mål med indsatsen. Det tager tid og kræfter - alene for at bygge noget op.

Ved et hurtigt snus på Facebook undrer det mig, at du ikke har en facebookside. I manglen af den er det en svaghed at din wall er lukket så jeg ikke kan dyrke dig - i det fald jeg falder over dit navn i stylist sammenhæng.

Du skriver selv du kommer i kontakt med potentielle kunder via Facebook, men jeg kan ikke se hvordan det kommer til udtryk - måske jeg overser noget(?).. - eller også mener du via semi-private networking fra den lukkkede personlige profil.

Det kan i og for sig også være fint, men hvad med dem der skal "falde over dig" - og blive den næste potentielle potentielle kunde(?) Det er så vidt jeg ser nærmest umuligt i nuværende setup.

Mit råd er derfor at du lægger indsatsen på at sætte Facebook to eller tre gear i vejret i stedet for at starte fra scratch på Twitter.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over at du sikkert kan finde nogle spændende mennesker at følge, så kan du få besked hver gang der kommer et nyt ekspertblog-indlæg inden for det der interesseret dig:

http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2010/08/31/f-229-besked-p-229-twitter-n-229-r-din-yndlings-ekspertblogger-skriver-nyt.aspx

Og kommer der et spændende event i dit område, så kan du også få besked:
http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2010/08/31/f-229-twitt-eller-rss-n-229-r-der-er-nyt-event-i-dit-omr-229-de.aspx

Dertil kan du følge modemagasiner, aviser og meget andet der sikkert interesserer dig og det er jo også lidt værd vil jeg mene.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen. Jeg har taget jeres råd og tips til mig. @Thomas: Du har ret, jeg har åbnet min profil op og vil kigge noget mere på FB også. KH Judi

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judi

Jeg lavede i 2009 et blogindlæg rettet mod personer der ikke kunne se hvad de kunne bruge Twitter til.

Jeg var selv én af dem der ikke rigtigt vidste hvad det var, og hvad jeg skulle bruge det til .

Det ved jeg nu - og det er det bedste der er sket på Internettet siden dets opfindelse, hvis du spøger mig :-)

Tjek evt mit Twitter guide ud her.

mvh

Henrik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Hej Judi

Jeg lavede i 2009 et blogindlæg rettet mod personer der ikke kunne se hvad de kunne bruge Twitter til.

Jeg var selv én af dem der ikke rigtigt vidste hvad det var, og hvad jeg skulle bruge det til .

Det ved jeg nu - og det er det bedste der er sket på Internettet siden dets opfindelse, hvis du spøger mig :-)

Tjek evt mit Twitter guide ud her.

mvh

Henrik

Spændende guide.. Kunne være jeg skulle til at overveje Twitter - der er helt sikkert nogle gode muligheder der.. Re-Tweet funktionen især..

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Twitter er helt sikkert guld værd, så jeg vil klart anbefale at du prøver det af Smile

mvh

Henrik

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Twitter er helt sikkert guld værd, så jeg vil klart anbefale at du prøver det af Smile

mvh

Henrik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)