Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du forandring i dit liv?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Forestil dig, at du i morgen er i en situation, hvor TID og PENGE er ubegrænsede! Hvad vil du da gøre anderledes i morgen, som du ikke gør i dag?

De fleste mennesker bruger størstedelen af deres tid på arbejde, køre til og fra arbejde, sove, børnepasning, rengøring, madlavning, etc. Der er ikke mange timer tilbage i hverdagen til de ting, vi virkelig ønsker at udføre – hvis vi havde økonomi og helbred dertil.

Jeg vil gerne invitere dig til at evaluere en unik forretningsmulighed inden for en visionær MLM organisation, NIKKEN. Og jeg vil hjælpe dig med at få så mange informationer omkring branchen, firmaet og produkterne, at du på et fornuftigt grundlag kan træffe beslutning om, hvorvidt du er interesseret i at udnytte forretningsmuligheden. Der er jævnligt informationsmøder i hele verden.

Er du interesseret i at blive inviteret til det næste informationsmøde, der afholdes i nærheden af dig? Da glæder jeg mig til at høre fra dig på abundance@live.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Ville se TV, for mine venner og familie gad nok ikke snakke med mig - hvis jeg har prøvet at suge dem ind i den fantastiske MLM verden.... 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lever du deres liv - eller ønsker du at leve dit eget liv? Hvorfor ikke sætte dagsordenen selv? Ærgerligt når nogen afholder andre fra at udleve deres drømme.

Hvis du skal lære at manøvrere en flyvemaskine, så spørger du vel ikke en tandlæge til råds? På samme måde bør man ikke spørge nogen til råds vedrørende MLM, der ikke har kendskab til, hvad MLM reelt er. Mit råd til dig er, at du inviterer dem med til et møde! Når du inviterer dem, så sig til dem, at du har hørt om noget spændende, som du gerne vil have, de hjælper dig med at vurdere. Mere behøver du ikke sige. De vil selvfølgelig støtte dig.

Held og lykke dermed.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver tit sammenlignet med pyramide spil da det er øverste led der tjener meste og det er igennem vennen markedsførings som reglen ikke er lovlig markedsførings ifølge  forbrugerstyrelsen , derfor er det en svær markedsførings måde , og det er tit almindelige lønmodtager der markedsfører produktet kan der opstå både problemer  med familien og venner som der sker tit i din branche

alle skriver som dig det er unikke måde markedsføring måde og lettest måde at blive millionær på nærmeste det kan nærmeste ikke blive bedre , vær ærlig over for andre mennesker verden er ikke så let som du skriver alt arbejde kræver hårdt slid , vis ikke ærlig får du problemer med forbrugerombuds manden

http://da.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en gang salgspis? Så vidt jeg ved om MLM er Mikael rigtig på den. Hvorfor bruge Amino til at fremlægge sådan en gang halv ulovligt fis?
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Petersen:
Hvorfor bruge Amino til at fremlægge sådan en gang halv ulovligt fis?

Siden hvornår er MLM/NM blevet ulovlig?

Dbh.

Michael

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Dem, der sammenligner NM/MLM med pyramidespil (som iøvrigt heldigvis er ulovlig), ved desværre ikke . hvad de snakker om. Du henviser selv til forbrugerombudsmandens udtalelse omkring  MLM/NM og  pyramidespil. Der er en fin beskrivelse om de enkelte former og hvad der adskiller ulovlig pyramidespil og helt og aldeles lovlige NM/MLM koncepter.

At kun de øverste led tjener mest har intet med pyramidespil at gøre og er desuden ikke korrekt i alle tilfælde.

D.b.h.

Michael

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael: Fordi der er folk der sammenligner med pyramide spil, gør det ikke svaret rigtigt. Du har i øvrigt heller ikke ret i at det er øverste der tjener pengene, ligesom det er tilfældet i stort set alle store firmaer! Hvor skriver han i øvrigt om let vej til millionær?

Men du har ret i at der er folk der tit sammenligner med pyramidespil, mange har andenhåndsviden eller har været til et produktmøde i tidernes morgen. De færreste har fået en fornuftig præsentation af konceptet enten en overall præsentation som f.eks. Tim Sales' Brilliant Compensation.

Der er nogle som er skeptiske som vælger at sige ja til at få en præsentation, hvor begge parter ved at personen er skeptisk.

Og jeg syntes det er ekstremt latterligt af forbrugerombudsmanden af to årsager:

1. Det er for det første helt til grin at have en 6 år gammel overskrift hvor der sammenlignes med pyramidespil.  Og hvis nogle hørte Thorborg forleden, så var han jo også i den sorte bog indtil de fik sat sig ned. Så man burde måske følge med for dem der arbejder med det og overvejer det.

2. Hvis man mener det skal sammenlignes, så bør man jo gøre mere...ikke bare sidde på sin flade røv i 6 år. Så skal man selvfølgelig sørge for at lukke muligheden. Og havde dette været på tale, ville man f.eks. ikke have set NuSkin flytte ud på Havneholmen, i de nye energivenlige bygninger derude.

Steffen:

Så vidt du ved...Ja jeg mener så du er fejlinformeret, kort sagt uviden om NM/MLM, som i øvrigt ikke er ulovligt. I USA har Forbes Magazine kåret et af MLM firmaerne iblandt de mest troværdige firmaer ud af 8.000 (top 5 liste) og mener du seriøst at Forbes ville gøre dette hvis MLM firmaet var ulovligt?

Jeg skal ikke forsøge at ændre hverken din eller Mikaels holdning, den har i selvfølgelig lov til at have, men hvorfor ikke tage et møde med Ninet som invitere Jer... Hvad kan det skade hvis han som udgangspunkt ved at I absolut ikke er interesseret... (jeg er ikke i samme firma, så jeg har selvfølgelig ingen vinding af dette). Blot en tanke...

Mvh.

Martin

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu læst mig lidt frem til NM/MLM og indrømmer gerne når jeg har fejl.
Der er IKKE nogle steder der står at det er ulovligt, eller at det er det samme som pyramide spil. Jeg er blot blevet informeret af en, efterhånden "gammel" sælger, som åbenbart er meget skeptisk ved brug af MLM. Jeg har læst en del artiklker om firmaer som gør brug af MLM, og er blevet lidt klogere.

Dog vil jeg stadig sige at MLM, ikke har fanget min interesse så meget at jeg, endnu, ønsker at få præsenteret selve konceptet. Men jeg vil lade være med at lukke døren i, for som det står på nettet, er NM/MLM i kraftig fremdrift i USA og er begyndt at spire i Danmark.

Jeg var for hurtig til at smide min personlige holdning, med fejlagtige kilder, her på amino ;)


Mvh
Steffen Petersen

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Selvom MLM ikke har fanget din interesse sker der jo ikke noget ved at komme til et informations møde. Dit formål med et sådant møde vil så blot være, at få mere viden omkring det givne MLM koncept. Det er ikke ensbetydende med, at du straks er fanget ind i en MLM forretning. Formålet vil for mig (eller andre) være at hjælpe dig med at få så mange informationer omkring branchen, firmaet og produkterne, at du på et fornuftigt grundlag kan træffe beslutning om, hvorvidt du er interesseret i at udnytte forretnings muligheden. 

For mit eget vedkommende kan jeg sige, at jeg selvfølgelig bliver glad, når nogen vælger at være en del af teamet og ønsker at udnytte forretnings muligheden, men jeg bliver også glad, når jeg får et NEJ TAK til forretnings muligheden, for så spilder jeg ikke min tid på vedkommende. Med andre ord, du bliver ikke kimet ned efterfølgende. 

De, der har lyst til at komme ud af "hverdagens centrifuge" og uden risiko ganske langsomt (nogle gør det dog hurtigt) bygge grundlaget for en god forretning, de bør gøre sig selv den tjeneste, at tilmelde sig et informations møde og høre, hvad det drejer sig om frem for eventuelt at være fastlåst i en overbevisning om, at det sikkert er noget ulovligt - eller hvad begrundelsen nu måtte være. Hertil skal siges, at jeg selv var MEGET skeptisk første gang, så jeg forstår godt de, der stritter lidt på MLM. Jeg er dog blevet klogere.

Ønsker alle en fantastisk dag ... Ninet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)