Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Jeg kan kun anbefale den ultimative kilde - Google selv:

Hej Allan,

Jeg vil lige kommentere, for sådan som jeg tolker dit indlæg ligger du op til at "følge" guidelines, er den eneste "sande vej" til gode resultater. Det kan der helt sikkert også være noget om, men jeg synes nu søgemaskineoptimering er mere nuanceret end: enten følger du guidelines & ellers gør du ikke.

Du kan jo sagtens lave ting som ikke står direkte beskrevet i guidelines, men bestemt heller ikke strider i mod dem, og som stadigvæk vil have en positiv effekt.

Just my 2 cent :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Der kan du finde alt, hvad du behøver for at gøre dine sider Google venlige.

Det er nu ikke helt korrekt. Google giver nogle meget generelle anvisninger, men langt det meste af den effektive SEO som de fleste dygtige SEO'ere laver skriver de ikke noget om.

Google's opgave er ikke, at optimere din forretning og din synlighed i Google. Deres opgave er, at skabe gode søgeresultater, og derfor vil de gerne hjælpe dig så langt, at de kan få adgang til alt dit indhold. Men i forhold til at øge synligheden effektivt af lige dit website hjælper de dig ikke meget.

Ind imellem kommer Google også med "gode" råd, der ligefrem kan skade din synlighed eller online forretning.

Allan Hansen:
Det er ret upopulært at henvise til Google her på Amino SEO forum, og jeg har fået mange minus-point på den konto.

Jeg ved ikke hvem der har givet dig dem, men det kunne jo også skyldes at det du siger er forkert :)

 

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i, men så længe der stadigvæk er guidelines, som ikke er fulgt, kan man jo prøve at følge dem først. Hvis man stadigvæk ikke er tilfreds, kan man jo overveje alternativer, som ikke direkte strider imod det etiske retningslinier.

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Allan Hansen:
Der kan du finde alt, hvad du behøver for at gøre dine sider Google venlige.

Det er nu ikke helt korrekt. Google giver nogle meget generelle anvisninger, men langt det meste af den effektive SEO som de fleste dygtige SEO'ere laver skriver de ikke noget om.

Google's opgave er ikke, at optimere din forretning og din synlighed i Google. Deres opgave er, at skabe gode søgeresultater, og derfor vil de gerne hjælpe dig så langt, at de kan få adgang til alt dit indhold. Men i forhold til at øge synligheden effektivt af lige dit website hjælper de dig ikke meget.

Ind imellem kommer Google også med "gode" råd, der ligefrem kan skade din synlighed eller online forretning.

Allan Hansen:
Det er ret upopulært at henvise til Google her på Amino SEO forum, og jeg har fået mange minus-point på den konto.

Jeg ved ikke hvem der har givet dig dem, men det kunne jo også skyldes at det du siger er forkert :)

Det er så din mening. Jeg synes bare at alle skal være klar over, hvad de gør rent SEO-mæssigt i forhold til Google's retningslinier.

Jeg har ikke sagt andet end det der står i Googles retningslinier. Det er min erfaring ikke forkert .

Hvis du har andre erfaringer, er jeg sikker på, at alle her på Amino er interesseret i at vide, hvad der er forkert.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Rasmussen:

Jeg forsøger selv at lave lidt SEO for vores webshop. Det jeg vil høre om er, om der er sites hvor man kan se om man er på rette vej, eller sites med gode råd om hvad der skal til osv.

Jeg har en blog med SEO tips, hvor du kan læse et par gode tips :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Atak Advertising & Marketing ApS (AAM.dk):

Tonny Rasmussen:

Jeg forsøger selv at lave lidt SEO for vores webshop. Det jeg vil høre om er, om der er sites hvor man kan se om man er på rette vej, eller sites med gode råd om hvad der skal til osv.

Jeg har en blog med SEO tips, hvor du kan læse et par gode tips :)

Som William siger, kan SEO blogs være en god kilde til ny viden. Desuden kommer der nogle guldkorn i ny og næ på twitter - jeg har lavet en liste, med SEOere og andre folk der er værd at følge på twitter. Mange af dem på twitterlisten har også egne blogs. hvorfra du kan få dejlig gratis viden om SEO.

/ Emil

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)