Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring, hvad har i?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan sgu godt være at jeg er ved at blive gammel, eller også er det fordi jeg har fået en lille datter. Men jeg er begyndt at tænke over hvad der nu ville ske hvis jeg ikke længere kan arbejde. Jeg lever af mine foredrag og mine små selskaber og det går fint. Men hvad nu hvis jeg en dag ikke længere kan det ?
Er der nogen der har en livsforsikring og kan fortælle hvad det koster og hvilke tanker i har gjort jer?
Kort og godt mangler jeg et godt råd til hvad jeg skal gøre for at sikre min familie, nu hvor jeg ikke har noget sikkerhedsnet.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en eller anden livsforsikring. Desværre ved jeg ikke alle detaljerne, men f.x. bliver alle mine lån i Banken udbetalt hvis jeg dør, eller får en skade der gør at jeg ikke kan arbejde mere.
Man kan selv bestemme hvor meget man vil sikres for, og det koster omkring et hundrede kroner om måneden tror jeg.
Der er mange selskaber der tilbyder livsforsikringer, Banker og selvfølgelig forsikringsselskaber.

Kig ind på http://www.flere-penge.dk/PensionsOgLivsforsikring.htm der står en hel masse om emnet.

Jeg synes selv det er meget vigtigt med en forsikring. Det ville være forfærdeligt hvis min kone pludselig skulle være alene om al vores gæld.


Mvh
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,


Jeg kender følelsen, og har igennem mit firma''s forsikring''s selskab tegnet den forsikring du efterspørger.

Det du søger er en tab af erhversevne forsikring.

Alt efter hvor meget man har brug for, og for at kunne klare alle familiens udgifterne sætter man selv det beløb ind i policen man tegner, og ud fra eget bestemt beløbs størrelse fastsætter forsikrings selskabet så policen.

Jeg har forsikret undertegnet for 500.000 DKK om året, og betaler godt 4.600 i præmie. 


 


BR - Jens.


 



 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jens


Tak for godt svar. Jeg har bare en fornemmelse af at det bliver mere besværligt for mig.
Jeg lever pt. af mine foredrag og det skal nok forvirre dem.
Nuvel, jeg må jo nok gå den tunge gang ind til et selskab og lytte lidt til dem.

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,



Det mener jeg ikke er et problem, det eneste de ville sikre sig var at jeg ikke havde et desideret højrisiko job (soldat/Olie medarbejder/stillads bygger o.s.v.) Jeg var i kontor kategorien, altså med risiko for paper cut''s og den slags "farlige" oplevelser :-) og mener at det må dit foredrags behov ligeledes høre under.


 


Jeg kan i øvrigt anbefale dig at gøre dette igennem din bank, jeg går ud fra at de gerne vil "please" dig og de kan oftest tilbyde dette produkt til anden pris en hos forsikrings selskabet selv, og det selv om vi betaler præmier på mere en 250.000DKK om året (vi er 6 ansatte p.t.) Men min bank var ca. 1/3 billigere.


 


Jeg var ligeledes igennem en større sundheds attest i forbindelse med denne forsikring, men så får man jo også "status i riget" og det er jo ok at vide hvordan man har det som 36årig med familie, virksomhed o.s.v.


 


Hilsner til jer alle "modige" IS...


 


 


 


 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens


Det lyder som en god indgangsvinkel at snakke banken, det havde jeg ikke tænkt på.
Tak for input!

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)