Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilselskab lukker efter 3 dage

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De er utrolig synd at en virksomhed som DSB, som for flere år tilbage skildte jernbanen ud til Bane Danmark, så det kun var togdrift de havde. For nogle år siden blev billetsalg omdannet til pølsebar med salg af billetter. Salgsvognen i IC-togene blev håndteret af et ikke DSB-mandskab...kystebanen blev til DSB First...! Man har altså "splittet" DSB ad i atomer... Fornuftigt i relation ti en privatisering. MEN SÅ STARTER MAN TELEFONI. Dét er godt nok den værste strategiske ting man kan gøre...og så bliver det derudover lukket af staten. DSB burde egentlig skamme sig.

Det vi nok allesammen kan lære af her, er at man skal fokusere og dyrke det man er god til. :-)

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Og hvad er DSB god til?

Efter at have læst din blog må man sige de er gode til at fucke up? eller hvad er din pointe? hehe

Nej den er for nem, forstår din pointe, men for helv.. det er en skandale... De får ALDRIG rettet op på det ry som de har lavet for sig selv de sidste 10år. Det er og bliver en farce som koster de stakkels pentlere penge...

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke have gjort brug af dem. Mine telefon samtaler ville vel også blive MEGET forsinkede Big Smile

Dertil er DSB jo ejet af staten, så jeg synes bestemt ikke de kan tillade sig at konkurrere på markedet.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor mange mobiltelefoner & abonnementer DSB solgte på de 3 dage.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)