Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med bayersk øl

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Hvis der er nogen, der har tid og lyst, ville jeg sætte pris på feedback af min webshop:

www.bavarianimports.dk 

 

Jeg ville være enormt glad for enhver form for kritik

Mvh. Marcus Henglein

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

Først tillykke med shoppen, det ser ud til du har haft en kamp med at få fat i noget af øllet. Når jeg tænker øl fra Bayeren, så havde jeg måske forventet, at komme ind på sådan en klassisk hvid/blå siden efter de bayeriske farver. Jeg synes forsiden er lidt kedeligt, men meget enkelt som jeg egentlig godt kan lide.

Når jeg tænker på en ølwebshop, så er jeg altid nervøs for hvad fragten koster, for det kan være lidt svære produkter at sende, så derfor savner jeg en tydelig fragt allerede på forsiden så jeg ikke bagefter bliver overrasket over hvad det koster - Hvor kommer de 98 kr. til Jylland fra, er det sendt forsigtigt ?

Når jeg kommer til produktsiden, så mangler jeg lidt en mulighed for at bestille allerede der, for hvorfor skal jeg helt ind på undersiden, hvis jeg nu ikke har behov for ta læse mere, men bare vil købe den. (http://www.bavarianimports.dk/produkter) - På samme side kunne jeg godt bruge en opdeling efter ølstil også, hvis jeg er på udkig efter hvedeøl fx. så skal jeg alle bryggerierne igennem inden jeg finder dem.

På de enkelte produktsider http://www.bavarianimports.dk/augustiner-edelstoff.html der mangler jeg oppe for oven en klar angivelse af hvad ølstile der er uden jeg skal læse teksten igennem.

Så har du nogle sider omkring "viden om øl" - nu har jeg ikke læst det hele igennem, men fx. på siden her http://www.bavarianimports.dk/gaering der skriver du følgende: (og der er nogle andre der heller ikke helt passer)

Ved disse temperaturer er gæren ikke nær så aktiv, og der bliver altså ikke dannet nær så meget alkohol
Den holder ikke vand, første del er rigtig, men det betyder ikke at der ikke blive rdannet nær så meget alkohol, men det betyder at gæringen tager længere tid.

Du skriver også:
at selve processen er sværere at kontrollere, og derfor er det ikke så ofte, at man benytter sig af overgæring – i Danmark

Det er vist ikke helt grunden til at der ikke bliver brygget så meget overgæret øl i Danmark. Processen med at lave overgæret øl, er både lettere og en hel del hurtigere. Det er vist nærmere de danske ganer der har været vandt til undergæret.

Lige en anden ting - Er du sikker på at du har regnet dine salgspriser rigtig ud. Der kan ikke være meget tilbage når du har betalt, emballageafgift, ølafgift, pant, transport,fødevarestyrelsen (Hvis du har mest engrossalg) og bryggeriet.

Det var lige de ting jeg er faldet over, håber du kan bruge det

 

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også forventet en anden farve end grøn. Det er enkelt - tenderende til kedeligt.

Under dine produktbeskrivelser:

  • Jeg se både alkohol procent og pris, men jeg kan ikke se noget om hvor store de enkelte flasker er?
  • Tilmeldingen til nyhedsbrev ser sjusket ud når der står "enter your mail" og "go" - det ville se bedre ud på dansk
  • Jeg kan ikke læse om der er pant på flaskerne?

Ide: Hvad med at lave gaveæsker med forskellige øl? Som der var til ølvalget engang i 90'erne. Der kunne man købe en pakke med 6 forskellige øl i.

Pøj pøj med shoppen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fodnote links kan ikke ses , vis sider et lidt lys sted, lav ikke mørke baggrund og mørk farve tekst , vælge en lys tekstfarve ovenpå mørk baggrund ,

Kontakt siden , man skal lede lidt for at finde kontakt informationerne , jeg tænker ikke lige , den er på siden om os .

Er heller ikke en kontaktformularen skal bruge lidt ekstra tid på at sende e-mail , da alle ikke har Outlook Express på deres computer og , hvad vis sider på bibliotek og skal huske hjemmesiden navn da man kun har mail adresse derhjemme med out look express

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

@Klaus: Mange tak for ideerne, jeg synes især den med fragten er interessant :-)

Salgspriserne passer skam.

 

Eva Gøttrup:
oops server fejl

På min hjemmeside

 

Søren Sjøgren:
Tilmeldingen til nyhedsbrev ser sjusket ud når der står "enter your mail" og "go" - det ville se bedre ud på dansk

Uha, det kan jeg ikke lide at høre. Er det på forsiden, at du ser det på engelsk? 

 

@Mikael: Tak for pointerne :-)

 

--

Jeg har desuden et ekstra spørgsmål: Er de to bokse på forsiden lige hos jer? Det er de hos mig i Chrome og Safari, men ikke i FF. Forstår ikke helt hvorfor.

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt du kunne bruge dem - Gode priser du har må jeg sige.

De to bokse er ikke lige ved mig - Så lige en anden ting, mener der er krav om at du laver et link fra din hjemmeside til din kontrolrapport hos fødevareregionen

 

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser i i hvert fald ud til at være god øl, så få den mere frem

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Henglein:

 

Søren Sjøgren:
Tilmeldingen til nyhedsbrev ser sjusket ud når der står "enter your mail" og "go" - det ville se bedre ud på dansk

Uha, det kan jeg ikke lide at høre. Er det på forsiden, at du ser det på engelsk? 

Det er her: http://www.bavarianimports.dk/produkter

S

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat fra din webshop: "OBS: Pga. varemangel er næste levering først d. 29. august"

Det er dælme lang leveringstid.. ;)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)