Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en god idé!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg har en genial idé! 

Nu skal i høre: 

Jeg vil lave en "portal" hvor jeg kan markedsføre andre virksomheder (helst små). Det jeg har i tankerne er at inde på min hjemmeside vil der være nogle links til andre hjemmesider, og de skal så give et xx beløb for at være der. Men jeg søger nogle virksomheder der skal markedsføres og nogle som kan hjælpe mig. Når jeg siger at markedsføre mener jeg at lave en facebook side, twitter side og komme til at lægge højt i google.

 

Jeg vil ikke fortælle alle detaljerne her :)

- hvis i er interreseret så PM mig :)


Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange steder hvor du kan betale penge for at være med en portal, men det er som regel ikke noget værd! Det giver ikke noget og tiden brugt på de små portaler er meget bedre brugt på adwords.

Hvad gør din portal speciel, for lige nu er det helt normalt og kedeligt, desværre..

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChristianJohn,

Vi har lavet en lokalportal, som vi til stadighed udbygger. Men den har en lokalbog, netop som du skriver om.

Du er velkommen til at se om det er noget i den retning du tænker på, men det er ikke "nemt", der skal være noget i det for annoncørerne.

Du kan se vores ide her www.oplevholbaek.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det  du altså vil lave er et linkkatalog hvor folk skal betale for at være med???

Hvad er det folk får på din side, som de skal betale for, som de ikke får på et almindeligt linkkatalog???

Tvivler på at der er nogle som finder en virksomhed den vej igennem, personligt bruger jeg ikke andet end google når jeg skal finde en lokal virksomhed som kan tilbyde den service jeg har brug for.

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Det lyder spændende :-) men det lyder også ekstremt luftigt.. grunden til at det lyder luftigt, er at kunderne umiddelbart ingen grund overhovdet, har til at besøge din portal.. 

Hvis det er fordi du gerne vil lave en portal, om et emne du brænder for, så go for it! Lav en fed portal, skriv nogle fede ting, få folk til at snakke om dig, begynd langsomt at få sponsore osv..

Men hvis din plan er at lave en decideret markedsplads, så skal din plan ikke bare være god, den skal være omgwtfbbq insane..

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)