Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk Menukort

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner/investor søges til at viderudvikle elektronisk menukort koncept. Systemet består af en 7 tommer touch screen med tilknytning til bonprinter som sender bestillinger ud til køkken og bar. Derudover består softwaren af et DAILY REPORT program som gør det muligt for restuaratøren at lave sit daglige regnskab og analyser. Udover det har du mulighed for at fjernbetjene hver enkelt skærm hjemmefra og rediger/support. Dette er selvfølgelig kort fortalt.

Konceptet er færdigudviklet, men søger en partner/investor til at færdigudvikle evt. flere features og generalt bruge noget mere tid på det. Da jeg har travlt til hverdag, så synes jeg at jeg fjerner fokus fra produktet og ser helst konceptet blive markedsført inden længe.

Glæder mig til at høre fra jer

 

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare en tanke Kan skærmen intigreres i et bord ?

preben

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben.

Ja, det er tanken. Arbejder i øjeblikket på en holder som er placeret på hvert bord tilknyttet et bordnummer. Har idag en holder af pvc, som fungere fint, men vil godt ha en holder med et stik i bunden, så skærmen kan være tilsluttet strøm konstant. 

Roberto

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

En lille rettelse: Skærmen er tilknyttet et bordnummer og ikke holderen:-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt Nok  jeg har patent design  her i Danmark på netop et  elektronisk menukort ,Måske vi lige skulle snakke sammen :-)

eller skriv til Mail lokape@vip.cybercity.dk

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Allocat7:

Sjovt Nok  jeg har patent design  her i Danmark på netop et  elektronisk menukort ,Måske vi lige skulle snakke sammen :-)

eller skriv til Mail lokape@vip.cybercity.dk

 

D

Hvem vil du tale med, har du et udviklet system ?

Patentdesign også kaldet mønsterbeskyttet?

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lidt inspiration til senere udvikling :)

">

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund.dk:

Lidt inspiration til senere udvikling :)

">

 

Imponerende :-)

næste step: Fyr kokken og anskaf en 3D printer Big Smile

 

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage i tiden var jeg med i et spil ved navn European Business Game, I DK sponsoreret af finansrådet. Jeg kom i finalen med min gruppe, men vi blev slået af vinderne. Deres ide var ligeledes et elektronisk menukort :) 

Mvh

Linnart Sining Felkl

www.kontakttyskland.com

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din info! du deltog har jeg fundet ud af  sidst i april 2010 i den konkurrence ,  lige som dem fra midtfyns gymnasium, jeg har givet besked til finansrådet og bedt dem trække det tilbage, jeg har  ide beskyttelse og har selv deltaget i væksthus midtjyllands konkurrence med det elektroniske menukort  17 juli 2007.

og offentligt gjort  den med en hjemmeside 2007 samt 2009 under e-menu.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)