Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At trække lod... Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne tænke mig at komme igang med lidt lodtrækning på min FBside http://www.facebook.com/MyOwnsmykker.... men er absolut nybegynder og ved faktisk ikke, hvordan det gøres. Jeg forestiller mig, at jeg beder folk om at tagge sig på nogle produktbilleder, som jeg har lagt i et album. Det er så meningen, at man kan vinde det produkt, man tagger sig på. Jeg har set, at der er andre, der gør det, men hvordan trækker man reelt lod.Er der mon nogen, der kan hjælpe mig?

Hav en god aften.

Mange hilsener Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv alle deltagere et nummer og brug en random number generator fx. den på random.org til at vælge et nummer, så kan du vist ikke klandres for noget :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for svaret, det var en stor hjælp... det ser ud til at være lige til at gå til. Og så et print screen af deltager/numre, for at dokumentere, mon det så ikke er i orden.

Mange hilsener Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

M-O:

Jeg kunne tænke mig at komme igang med lidt lodtrækning på min FBside http://www.facebook.com/MyOwnsmykker.... men er absolut nybegynder og ved faktisk ikke, hvordan det gøres. Jeg forestiller mig, at jeg beder folk om at tagge sig på nogle produktbilleder, som jeg har lagt i et album. Det er så meningen, at man kan vinde det produkt, man tagger sig på. Jeg har set, at der er andre, der gør det, men hvordan trækker man reelt lod.Er der mon nogen, der kan hjælpe mig?

Hav en god aften.

Mange hilsener Ilse

Hvis du feks lige præcis har 36 med i din konkurrence, så kan du give dem et tilfældigt tal mellem 1 og 36 - så hver person har et unikt tal.

Derefter kan du sige at den der får tillægstallet i lotto lørdag den 25 september han/hun har vundet - derved kan der ikke komme nogen og kladre dig for at snyde. Big Smile

Den konkurrence har vi kørt i vores familie hvor vi var seks personer ( vi fik naturligvis seks nummer hver ) - og den der fik tillægstaller - han/hun skulle tage opvasken helt frem til næste lørdag.

Det er faktisk meget sjovt, det syntes jeg også andre folk skulle have glæde af - og så er der jo altid noget at juble af selvom man ikke lige vandt toppræmien.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

M-O:

Jeg kunne tænke mig at komme igang med lidt lodtrækning på min FBside http://www.facebook.com/MyOwnsmykker.... men er absolut nybegynder og ved faktisk ikke, hvordan det gøres. Jeg forestiller mig, at jeg beder folk om at tagge sig på nogle produktbilleder, som jeg har lagt i et album. Det er så meningen, at man kan vinde det produkt, man tagger sig på. Jeg har set, at der er andre, der gør det, men hvordan trækker man reelt lod.Er der mon nogen, der kan hjælpe mig?

Hav en god aften.

Mange hilsener Ilse

 

Hvis du feks lige præcis har 36 med i din konkurrence, så kan du give dem et tilfældigt tal mellem 1 og 36 - så hver person har et unikt tal.

Derefter kan du sige at den der får tillægstallet i lotto lørdag den 25 september han/hun har vundet - derved kan der ikke komme nogen og kladre dig for at snyde. Big Smile

Den konkurrence har vi kørt i vores familie hvor vi var seks personer ( vi fik naturligvis seks nummer hver ) - og den der fik tillægstaller - han/hun skulle tage opvasken helt frem til næste lørdag.

Det er faktisk meget sjovt, det syntes jeg også andre folk skulle have glæde af - og så er der jo altid noget at juble af selvom man ikke lige vandt toppræmien.

Og så kunne det ovenikøbet være man vandt i lotto. (sorry kunne ikke lade være)

Partner @ The Social Agency 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kaldte smilet frem...Big Smile sjov ide.

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)