Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge på photoshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg ved ikke om dette indlæg er rigtigt postet, for jeg så bare diverse og regnede derfor med det hørte derinde under. Men ja til sagen. Jeg er 13 år, og vil IKKE løbe med aviser/reklamer da jeg føler mig som en slave, med den udsle løn. Så jeg ville spørge JER, er der en måde man kan tjene penge på, ved at bruge, photoshop? Lave designs, signature, avatars, skins til programmer m.m? Så man kan få lidt penge til sig selv, som man selv tjener hjemmefra :) Hvis ikke, kender i andre måder man kan tjene penge hjemmefra på nettet/online?

-Stefan Lehmann

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med noget kreativitet og Photoshop-snilde kan man sagtens tjene penge på logo-design, webdesign etc.

Det gælder bare om at finde nogle personer, der efterspørger din service :) - Der er masser af mennesker her på Amino, der søger webdesigns etc., det gælder bare om at være hurtig med et tilbud og en eventuel referenceliste :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var 13 arbejdede jeg på gartneri og hos en frugthandler. Især det sidste var slavearbejde til ingen penge. Nogen gange er man dog nødt til at lave slavearbejdet for at ende et sted hvor man kan undgå det.

Jeg ved ikke hvor god du er grafisk og hvor gode dine evner er i photoshop, men jeg tror det vil være svært som 13-årig at holde en timepris på grafisk arbejde uden den store erfaring.

Som sagt kender jeg jo ikke din situation, men jeg gjorde selv det at jeg arbejdede med diverse slavearbejder og brugte al min fritid foran computeren og på den måde lærte en masse samtidig med jeg tjente lidt penge.

Hvis du gerne vil tjene penge på andre ting på nettet end photoshop er der en grundregel; det tager tid og det er ikke nemt. Der findes en masse måder at tjene hurtige penge på, men det er de færreste der har succes med dem. Resten bruger en masse tid og får intet ud af det. Lav eventuelt nogle gratis ting i photoshop for folk og få nogle referencer så du har noget at vise frem. Det er en fin måde at starte på.

Du skal dog ikke opgive hvis du ikke kan tjene penge på photoshop (eller andre ting) med det samme. Hvis du virkelig vil og øver dig skal du nok blive så god du også kan tjene en god skilling på det. 

Held og lykke med det hele.

/Thomas Frost, WebCoders.dk

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er noget af det, jeg har lavet til mine mates, til Counter-strike:source og baggrunde: http://i56.tinypic.com/33az7kh.png

http://i52.tinypic.com/2ex6n2f.png

Og et poster forsøg: http://i53.tinypic.com/dbno9.png

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Stefan

Jeg står jævnligt og skal bruge forskellige bannere m.m.... ikke noget svært, men da jeg selv har 10 tommelfingre på en PC bliver det hurtigt for dyrt.

Skriv til mig på info@sikkerhedseksperten.dk så har jeg 12 bannere der skal laves. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Som der tidligere er nævnt, så lav noget gratis så du kan få nogle referencer, så bliver du også automatisk bedre.

Havde selv samme problem da jeg var omkring din alder at jeg ikke ville gå med aviser og der ikke rigtig var noget andet ledigt. Jeg lærte så programmering i stedet for design.

Den her side: http://www.tutorialized.com/ giver nogle rigtig gode tips til hvordan man kan lave flotte effekter og logoer osv. i photoshop.

 

Jeg skal også have lavet noget, men ikke sikkert det lige er noget ud kan lave. Det er en figur der skal tegnes i photoshop. (har billede af en der ligner det der skal laves) Smid mig lige en mail på kim@dicm.dk så kan det være vi kan finde ud af noget

 

 

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også i FULD gang, med gratis ting til, venner og bekendte så jeg kan få noget kritik, ros og feedback på mine ting. Og nice nok, at du lærte programmering, har aldrig gidet at rigtigt sætte mig ind i det. Og jeg takker for dit link, så kan jeg jo gøre mine erfaringer fra de 4 år jeg har photoshoppet, ENDNU bredere med en masse tutorials. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Thomas skrev tidligere, er man i de fleste tilfælde nød til at starte nede fra bunden og arbejde sig opad.. Det er sjældent man kan tjene hurtigere penge lige nu og her uden at slide for det til at starte med.

Men jo du kan sagtens tjene penge på photoshop hvis du er en dygtig til grafik. Du kunne eventuelt vise dine referencer her på Amino eller skabe nogle så andre kan se din talent. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej stefan, jeg ejer firma'et flozk som er et web-design firma og jeg er også selv 13 år og designer webdesigns.. 

Jeg er ikke begyndt at tjene penge på det endnu da vi ikke har startet det op, men dem jeg har lavet gratis til har været godt tilfreds med dem :) 

 

men skriv til min msn så kan vi måske finde ud af noget sammen

 

msn@flozk.dk

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg skrevet til dig på MSN ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)