Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Grafisk en'mands virksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
En nær ven anbefalede at spørge på dette forum i forhold til opstart af en mindre virksomhed.

Landet ligger sådan at jeg de sidste mange år har lavet diverse grafisk opgaver for vnner, bekendte og andre kontakter. Det har været alt fra web-Banner design, Logo design, Tryksager og andet web relateret grafik.

Jeg har tjent håndøre ved at lave det jeg har pation for. Jeg har arbejde i Photoshop siden slutningen af 90'erne da det den gang var version 3.0. Har siden tilegnet mig viden til det meste af Adobe Arsenalet og sammen med min kreativitet har det givet mig et godt grundlag for at kunne fremstille det meste inden for den grafiske branche. Det hele er godt nok selvlært, og trods at jeg er under uddannelse som Mediegrafiker syntes jeg at jeg nok skulle kunne håndtere en lang række opgaver i min frittid.

Så hvor starter man?
Skal man momregistrere sig? Hvordan registrer man sin virksomhed, og hvor kompliceret er det?

Jeg forventer at det skulle kunne klares og køre via. et website og evt. telefon kontakt. Så jeg skal ikke ud og gøre de store invisteringer.

Tænkte at der måske var nogen her inde som havde startet ligne og måske kunne dele erfaringen.

På forhånd tak.

Mvh Kasper

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Du kan starte her hos SKAT 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1757326&vId=0

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)