Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave et hjemmeside design?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal bruge hjælp til et program af en art jeg kan lave et hjemmeside design i.

Designet skal bruges til at hosting firma, og har ingen erfaringer med HTML. Så kender i et program hvor det er nemt at lave et hjemmeside design og som kan uploades via FTP?

Med venlig hilsen,

Nikolaj

Geeked

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Du får det til at lyde meget simpelt, men at lave en hjemmeside til et webhosting firma er meget mere kompliceret end sådan.

Først laver du et design i f.eks. Photoshop, derefter kan du for få penge få det konverteret til HTML hvis du ikke selv kan finde ud af det.

Dog for et webhosting firma tvivler jeg på det er langt fra nok med en hjemmeside bygget i html.

Hvis du forklarer dig lidt yderligere med funktionaliteter ønsket osv, er det nemmere for os at hjælpe :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hej Nikolaj,

Du får det til at lyde meget simpelt, men at lave en hjemmeside til et webhosting firma er meget mere kompliceret end sådan.

Først laver du et design i f.eks. Photoshop, derefter kan du for få penge få det konverteret til HTML hvis du ikke selv kan finde ud af det.

Dog for et webhosting firma tvivler jeg på det er langt fra nok med en hjemmeside bygget i html.

Hvis du forklarer dig lidt yderligere med funktionaliteter ønsket osv, er det nemmere for os at hjælpe :)

 

Hej.

Kender godt photoshop mm, men har hørt om noget der hedder BlueVoda og det lyder til at være ret nemt, men ved ikke om det er det rigtige valg.

Det behøves ikke kun være til webhosting, men hjemmesider generelt.

Geeked

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dreamweaver?

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Dreamweaver?

 

Kan du forklare mig lidt om hvad det er, sværhedsgrad mm?

Geeked

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på
http://www.adobe.com/products/dreamweaver/whatisdreamweaver/
Er selv for nørdet til at benytte Dreamweaver, men jeg har dog prøvet det af. Det er forholdsvist simpelt at sammensætte designs, hvis du selvfølgelig bruger en billederedigeringsprogram også.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj!

Et hosting firma vil jeg da ikke anbefalde at det er bygget op i html... vil hellere bygge det op i php, da der også skal ligge noget database bag.

Hvorfor jeg kan sige det er fordi vi er ved at bygge noget hosting op til vores designer afd.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror han mener layout (html og CSS), med hjemmeside designs.
Der der ikke nogen grund til at blande PHP ind i det, får han skal lave systemer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)