Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design skal jeg vælge ? Vil i hjælpe mig ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Præstø
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg villle også vælge nr. 1 hvis blot den kom i anden farve. Ville forsøge mig med den blå nuance som i nr. 2.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra rent design synspunkt ville jeg vælge 1 eller 3. 2 og 4 er temmelig kedelige. Jeg kan bedst lide designet på nummer 1. Det er let og overskueligt.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et af problemerne med design 1/2 er, at der skal laves billedredigering på alle produktbilleder.

De skal jo alle havde en transparent baggrund for at de vil fungere i disse designs.

Hvis i har mange produkter, så er det UTROLIGT meget ekstraarbejde i siger ja til der!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Som udgangspunkt synes jeg det første design er det flotteste, men i dette tilfælde tror jeg ikke designet henvender sig til den rigtige målgruppe. Der synes jeg derimod nr. 3 er bedst. Hvis man på en eller anden måde kunne give design nr. 3 nogle komplimentær-farver og en lidt mere spændende top, tror jeg det ville hjælpe meget på det.

Nr. 4 er også godt, men grunden til det ikke er min favorit er for det første det røde farvetema og så mangler jeg også nogle nuancer i designet. Jeg ser KUN én rød og så hvid, det tror jeg hurtigt den besøgende bliver lidt træt af. Så hvis du får lidt mere variation i design nr. 4, så er det også et rigtig godt design.

Håber det kan bruges til noget, ellers er du mere end velkommen til at spørge :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Nu ved jeg godt at jeg er en forfærdelig lyseslukker, men hvis jeg skal være HELT ærlig, så ville jeg vælge jeres nuværende design frem for alle de fire du præsenterer!

Det design i har nu vil jeg mene VIRKER. Det har fokus på det der er vigtigt, nemlig at få ledt kunderne til varerne, så de kan putte dem i kurven, og du kan tjene penge. Ikke så meget unødvendigt lir, dejligt overskuelig og enkel, og med fine præsentationer af produkterne i en fornuftig størrelse.

Med ganske få justeringer, tror jeg du kan få endnu mere ud af en top-tuning af din nuværende side, end du får ud af at give dig ud i et af de nye designs.

Det kan godt være jeg tager fejl, og jeg er sikkert også i undertal, for rent grafisk er de nye design da nydelige at se på. Jeg tror bare at det du har nu har en bedre effekt på bundlinjen med et par små justeringer ;-)

Mvh
Peter 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Swon, FANTASTISK feedback :-) der har jeg slet ikke tænkt på - Du har HELT ret. Det er alt for meget arbejde. Vi har hvid baggrund på alle vores billeder.  Mange hilsner fra Sgine

Mange hilsner SB

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Jeg ville nok vælge nummer 3 :)

Held og lykke!

Vh

Kristoffer

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Et af problemerne med design 1/2 er, at der skal laves billedredigering på alle produktbilleder.

De skal jo alle havde en transparent baggrund for at de vil fungere i disse designs.

Hvis i har mange produkter, så er det UTROLIGT meget ekstraarbejde i siger ja til der!

Det var sq egentlig en rigtig god observation.

Så læren i det er vel i grunden at når man starter en webshop op( eller for den sags skyld får nye produkter), tænker i at produktbillederne bør være i et format hvor man har mulighed for at lave transparent baggrund.

mvh

Jan

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo dumt at "stemme" på de andre, men udover mit (det første design) synes jeg helt klart at 3'eren er en rigtig god kandidat. Den har mange af detaljerne på plads, samtidig med at den er meget simpel og overskuelig...

ps. så kan jeg se at designeren i 3'eren har brugt nogle af de samme små detaljer som gør et design lidt mere lækkert ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper, din og den sidste fører. I næste uge spørg jeg mine kunder, som bliver dem der vælger for mig. Ulempen ved din er at jeg skal bruge meget tid på mine billeder, da de ikke er transparente. Mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)