Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktionsside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Hvad gør man hvis man vil starte en side med, hvor der er en auktionsfunktion og ikke har forstand på at lave hjemmesider :)

Jeg har prøvet at høre forskellige webshops-sider, såsom dandomain, goldenplanet osv. men ingen af dem tilbyder en webshop hvori en auktionsfunktion indgår.

Håber I kære amino''er har et forslag/råd :)

 

mvh MMT 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal have noget som ikke koster mange penge, og som er en ganske almindelig standart ting, syntes jeg du skal kigge lidt på http://phpprobid.com/ dog skal du selv oversætte det til dansk.
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak!
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg tror du bliver nød til at betale nogen for at udvikle det for dig. Der er nok en del her på amino som kan klare det, så du kan jo prøve at sætte en kravsspecifikation sammen og så lave et indlæg hvor du søger tilbud på udvikling af; hvad du nu finder frem til du har brug for.
Men det skal nok siges at det sandsynligvis vil blive en hel del dyrer at få det lavet fra bunden end det vil være hvis du kan finde en eller anden som har en allerede udviklet standard løsning.
Hvis du gerne vil have et tilbud kan du sende en kravsspecifikation til mig. Men det er nok en god ide at kigge dig lidt omkring da vi ikke er de billigste, det eneste vi kan bryste os af er at være de bedste :)

Mvh Peder Steen Jensen
Mail: psj@taketwo.dk
Tlf: 40685707

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok det vil jeg tænke over! Den side "magle" skrev i sit svar, synes jeg nu umiddelbart virker god.
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Scancommerce tilbyder det i en standardshop. Du kan få en shop på prøve hos dem i 3 uger. Se www.scancommerce.dk.

 

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige hvad jeg var ude efter! Mange tak skal du ha''

 

mvh MMT

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Det var så lidt. Dvs. jeg prøvede lige at se, om de skrev noget om det på hjemmesiden, og det gør de tilsyneladende ikke, men ring til dem. Det er lavet.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)