Hej Aminoer
Jeg har desperat brug for hjælp!!! vi er blevet hacket og min webmand kan ikke finde den ?? Kan nogen hjlæpe med at finde den??
Håber på snarlig hjælp Hilsner Signe |
Finde hvad?
Hej Signe Hvad har du konkret brug for hjælp til ? |
Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.
Finde den ? er det den manglende forklaring på dit problem du mener vi skal finde, for det bliver da svært :) |
For mig lyder det som 2 uafhængige problemer. At han ikke kan finde den er da sørgeligt for ham, men det kan jeg desværre ikke hjælpe med. Hvis du kan fortælle hvad problemet er med det der er blevet hacket skal jeg gerne forsøge at hjælpe med det i stedet. |
Hej Signe, Det er rigtigt, at jeres hjemmeside (tumlerriet.dk) er inficeret. Der kaldes noget java kode på domænet "350464.com" I har vel en backup at filerne. Start med at reetablere filerne fra backup'en. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn
Ja undskyld jeg står på en messe så det blev lidt kort. vores hjemmeside www.tumlerriet.dk er blevet inficeret af mal.. et eller andet og bliver blokeret i chrome er der nogen der ved hvordan man får den væk igen?? jeg kan ikke rigtig forklare det bedre :-( Signe |
Synes lige jeg ville sige, at hos mig virker siden fint og modtage ringen advarsler om at den er inficeret. hverken i IE, FF eller Chrome.
|
Hej Signe Du skal have jeres udvikler til at gennemgå koden til jeres side, og lede efter et javascript, som ser mistænkeligt ud. Det kan ske, at det indeholder adressen nævnt tidligere i tråden, men det kan også ske at det blot ligner "nonsense", da der findes metoder til at skjule den egentlige kode. Endvidere vil jeg anbefale jer at kontakte udbyderen og kontrollere om serverens software er opdateret, og så vil jeg også anbefale at i skifter koden til jeres hjemmeside. Hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at skrive en PB.
Med venlig hilsen Lars Rasmussen |
Hej |