Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: Lager - Pick, pack & levering til private

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har lagerhotel med pick & pack / distribution i Nordsjælland / Storkøbenavn?

Vores virksomhed skal modtage en sending af mindre kolli, som skal pakkes jf. lister og distribueres til vore ansatte i storkøbenhavn - mest nord for byen. Bestillingerne er endnu ikke afsluttede, men der kan formentlig blive tale om 50-100 leveringer á et eller flere kolli, UDENFOR NORMAL ARBEJDSTID.

Der kan blive tale om (få) genleveringer.

En del vil vælge levering på arbejdspladsen, så der kan blive tale en samlet levering foruden distribution.

Der ønskes pris på lager/håndtering (registrering af kolli-numre), levering og distribution. Gerne pris pr. stop.

100% betalingssikkerhed, 30 dg. + lb. md.

Opgaven skal udføres i november/december - relativt god tid til pakning/planlægning.

Vi forbeholder os ret til leverandørvurdering inden der indgås aftale.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en opgave, som CS Logistics meget gerne vil byde på.

Men før jeg eventuelt vil overveje om jeg skal give forespurgte betalingsbetingelser, skal jeg vide hvem min kunde er.

Vort lagerhotel er beliggende i Kastrup og vi kan tilbyde en hurtig og fleksibel service.

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage fat i P@kkepartner, dem havde jeg en utrolig fornuftig dialog med :)

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solo,

Det kan vi hjælpe dig med. Har du mulighed for at kontakte mig direkte på 23409270?

Mvh

Lars

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil da gerne komme med et godt tilbud til dig, inkl fragt ud til jeres ansatte.

Vi har 450 m2 lager, og kan levere på alle tider af døgnet.

Vi kan kontaktes på 70234411

 

mvh

Dansk Buddistribution ApS

70234411

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil blot følge op på dette forløb:

Efter at have været i kontakt med flere, både anbefalet her og andre steder, aftalte vi opgaven med CS Logistics / Karsten.

Ikke allerbilligst, men virkelig helt og aldeles professionel og problemfri betjening. Ikke eet eneste problem eller tvivlsspørgsmål, bare god dialog, super service og helt klart prisen værd. Kan varmt anbefales.

Vi har ikke så ofte denne type opgaver, men når det igen måtte blive relevant er CS 'top of mind'.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)