Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Kæde i Danmark.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle brugere.

Jeg har drømt om at starte en ny butikskæde i et stykke tid og jeg vil egenlig ikke fortælle så meget mere om det andet i skriver privat til mig.

Men jeg tænker på hvordan jeg får den bedst mulige start.

Er der nogle der evt. har et dokument med ALT hvad man kan begynde at skrive ned?

Tænker på om det var en idé at lave en brainstom/mindmap?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wiben

Spændende og dejligt optimistisk projekt.

Naturligvis skal du ikke afsløre de store hemmeligheder, men jeg tror dog du er nødt til at konkretiserer, hvis du skal have relevant respons på dit indlæg. Det er nærmest umuligt at besvare dine spørgsmål som de er opstillet i øjeblikket. I første omgang skal du have lavet en strategi og en forretningsplan. Svarene ville bliver noget lignende:

SP1: Er der nogle der evt. har et dokument med ALT hvad man kan begynde at skrive ned?
SV1: Nej, det er der formentlig ikke noget der har, da der er 10.000 processor i det at starte en butikskæde.

SP2: Tænker på om det var en idé at lave en brainstom/mindmap?
SV2: Ja, brainstorming er et fremragende værktøj

Ja, så vagt kan det gøres. Smile Mit bedste råd er at du (såfremt det ikke allerede er gjort) starter en butik og når den er blevet sund, stærk og velkørende, udbygger derfra. Hen ad vejen vil du lære, finpudse og tilrette og til sidst have noget der er stærkt nok til at fungere som en butikskæde.

God vind med det hele.

Mange hilsner,

Mathias

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Får du nogensinde behov for vare uden for Danmark eller uden for EU.

Så kan du tilføje mig i dit amino netværk. Jeg har et agentur, hvor jeg hjælper kunder med at finde de billigste varer som samtidig opretholder kvalitetskrav. Jeg sørger for alt, så du sådan set kun skal vente på dine varer, og betale når du får en faktura. Spørgsmål er selvfølgelig 110% gratis og uforpligtende.

Mvh
Steffen - Your Business Partner

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så længe siden at undersøgelser viste at franchise-koncepter har 5 gange større chance for at overleve end andre butikker...

Du kunne derfor evt. overveje at lave din "kæde" som et franchise-koncept.

Der er et stort site som Dansk Franchaise Sammenslutning har lavet - læs evt. alt hvad der er værd at vide om franchaise der...

Held og lykke - skriv evt. direkte til mig på holbechs@gmail.com hvis det bliver en realitet

Mvh.

T. Holbech

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg søger en partner i Danmark hvor vi kan skaffe produkterne i Tyskland . og hvor vi har en samarbejdspartner i Danmark som kan håndtere det øvrige

Jeg har tilgang til en masse leverandører og bor i Flensburg

Har lyst til at høre lidt nærmere fra dig.

Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)