Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os til at forbedre myonlineNLP.dk!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej alle Amino’er

Så er den store dag endelig kommet hvor vi så småt kan begynde at rulle vores nye koncept ud. Det er en dag vi har ventet på længe og rigtig, rigtig mange timer ligger bag. Og nu vil vi så gerne have konstruktiv kritik, feedback og respons på sitet, så vi over den næste periode kan optimere og komme med forbedringer.

Sitet der er tale om er: www.myonlinenlp.dk

Vi har kort sagt forsøgt at tage NLP læring samt kurser og føre det online igennem video, og test indhold. Konceptet ligger sig meget op af V-learning som ofte bruges internt i virksomheder, men er dog henvendt den private.

Hvad synes alle I venlige amino’er om det? Smile Vi vil meget gerne have en masse konstruktiv kritik. I skal bare fyre frit fra leveren - også selvom i ikke ved så meget om NLP!. Da sitet er spritnyt er der rig mulighed for optimeringer og vi vil tage alt til os!

Har i gode råd og ideer til optimering for at øge konverteringer?
Forstår man budskabet på sitet? 
Er det troværdigt nok? 
Får man nok information omkring konceptet, produkter og udbyttet?
Hvad synes i generelt om produktet? - og vigtigst af alt, ville du købe produktet?
Er produktet spiseligt hvis man ikke i forvejen ved hvad NLP er? 

Hvad tænker du generelt om siden?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Mads Bundgaard

 

PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og gennemskueligt!

Hvad er din rolle? kunne godt bruge samme princip til et andet undervisningsprodukt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til en lang gennemgang, men her er en hurtig kommentar:

  1. Bruger besøger jeres forside
  2. Blikfanget er i høj grad de mange videoer - bruger klikker på en af dem.
  3. Efter klik kommer bruger nu til fx denne del af siden: http://myonlinenlp.dk/videos/show/1/
  4. Her forstår bruger ikke hvad han skal købe? "Køb modulet for 179kr?". Hvilket modul er det? Hvorfor skal jeg købe noget, som jeg kan se på video lige til venstre for købsknappen? Hvad er modulet? Hvad får jeg ud af at købe det?

Kort sagt, så bliver bruger simpelthen præsenteret for muligheden for at købe noget som han ikke aner hvad er. Det tror jeg konverterer skidt.

(Og ja, jeg forstår sagtens konceptet nu, men det er først efter at have læst mere omkring jeres projekt.)

Jeg tror mange vil klikke direkte på en af videoerne for at se, om det er godt. Derfor skal I have et modul i højre side, der fortæller præcist hvad det er man køber. Dette ville jeg implementere på alle videoundersider.


Der er en masse andet jeg kan tage fat i, men står desværre lige midt i maden.

Men bestemt et spændende projekt, som jeg nok tror I skal få held med :)

 

- Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Har ikke lige tid til en lang gennemgang, men her er en hurtig kommentar:

 

  1. Bruger besøger jeres forside
  2. Blikfanget er i høj grad de mange videoer - bruger klikker på en af dem.
  3. Efter klik kommer bruger nu til fx denne del af siden: http://myonlinenlp.dk/videos/show/1/
  4. Her forstår bruger ikke hvad han skal købe? "Køb modulet for 179kr?". Hvilket modul er det? Hvorfor skal jeg købe noget, som jeg kan se på video lige til venstre for købsknappen? Hvad er modulet? Hvad får jeg ud af at købe det?

 

Kort sagt, så bliver bruger simpelthen præsenteret for muligheden for at købe noget som han ikke aner hvad er. Det tror jeg konverterer skidt.

(Og ja, jeg forstår sagtens konceptet nu, men det er først efter at have læst mere omkring jeres projekt.)

Jeg tror mange vil klikke direkte på en af videoerne for at se, om det er godt. Derfor skal I have et modul i højre side, der fortæller præcist hvad det er man køber. Dette ville jeg implementere på alle videoundersider.


Der er en masse andet jeg kan tage fat i, men står desværre lige midt i maden.

Men bestemt et spændende projekt, som jeg nok tror I skal få held med :)

 

- Rasmus

Hej Rasmus

Tak for feedback! 

Jeg kan sagtens se hvad du hentyder til - min umiddelbare tanke er at opliste hvad modulet indeholder:

Fx

 

  • Video på 9 minutter og 33 sekunder om at give feedback. (meget apopros Wink)
  • Videoens indhold på tekstformat
  • Forståelsestest.

Og derefter gøre det klart, at filmen man kan se før køb, kun er en intro til den fulde film. Vil det løse din udfordring? 

Og endnu en gang tak for feedback - man stirrer sig let blind, og tager det for givet at brugeren er lige så meget inde i konceptet som vi er.

Mvh
Mads Bundgaard 

 

 

PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Glasmager:

Flot og gennemskueligt!

Hvad er din rolle? kunne godt bruge samme princip til et andet undervisningsprodukt.

Tak skal du ha'!

Min kollega, Kevin, har sendt dig en personlig meddelelse 

Mvh
Mads Bundgaard 

PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover forsiden synes jeg siden holder og er meget flot lavet Smile

Kan kun se delvis kvindes hovedet , kan man ikke lave så kan se hele hovedet og armbevægelser i video , hvad snakker hun om når jeg ikke at opfattet sad et sted med lidt larm kan der ikke køre en tekst nedenunder dette vil forbedre video så man forstår hvad der forgår.

Underside præstationer videoerne kan man ser mere med mange vil hoppe videre til næste side vis ikke vises bedste kvalitet fra start af, på forsiden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads..

Spændende projekt og en pæn side... Det kan i sagtens komme langt med..

Dog ville jeg sige dette...

Ens index side er den som skal fange interessen hos dine kommende kunder, der skal være information om hvad det hele handler om. Det er der dog en mangel på, den eneste er at der er en del videoer. I har en underside "Hvad er NLP" den information skal på forsiden og fordeles lidt så det ser lidt mere overskueligt og ikke kedelig brød tekst. Måske med nogle illustrationer af mennesker som sidder til møde/foredrag med et smil. Når folk går ind på din side skal de helst begynde og savle og tænke, det var satans, det er jo lige det vi har brug for. I øjeblikket ligner forsiden mere youtube..

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)