Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb/salg i Danmark/Udlandet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobruger!

Jeg er noget til et nyt stadie i min opstart af virksomhed.

Jeg blev idag ringet op af min designer, som fortalte mig priser på de nye tryk jeg skal have på min næste produktion af Tshirts - hvorved at jeg kunne regne mig frem og tilbage mellem priserne, så kunne jeg se, at den var al for høj, i forhold til hvad jeg ville sætte min salgspris til - hvilket i overslag gav mig 3000 DKK i fortjeneste.

Mit spørgsmål her er, at jeg uden tvivl vil kunne få lavet en større produktion til en langt bedre pris i udlandet, og give mig selv en god fortjeneste, samt med at jeg kan give en kvalitetsvare til mine kunder - dog også en god kvalitet herhjemme.... Men men men, hvor er det lige jeg søger hen? Kina, Korea, Japan, Lithauen, eller hvor i landet vil jeg kunne komme igennem næmest til en sælger - evt. online? - Modsat fald er jeg villig til at rejse, for at kunne fremvise mit produkt. 

 

Håber på at en smule inspiration og hjælp kan være på vej,

 

Andi 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne til en begyndelse spørge nogle flere her I landet.

Der er mange der laver tryk.

Ns System i Nordjydske

Der er ikke noget at sige til at det kan være svært at få det danske samfund til at løbe rundt, når I alle vil have jeres forskellige arbejdsopgaver udført ude I verden.

Det er Ikke fordi jeg trykker.

Men når du kommer til skade eller har brug for at samfundet tager sig af dig, så husk du får hvad du har betalt til.

Maj-Britt

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:

Jeg blev idag ringet op af min designer, som fortalte mig priser på de nye tryk jeg skal have på min næste produktion af Tshirts - hvorved at jeg kunne regne mig frem og tilbage mellem priserne, så kunne jeg se, at den var al for høj, i forhold til hvad jeg ville sætte min salgspris til - hvilket i overslag gav mig 3000 DKK i fortjeneste.

Med udgangspunkt i din fortjeneste på 3000 kr, så lyder det som om, at mængden i stk. er relativt lille?

Andi Christensen Hoej:

Mit spørgsmål her er, at jeg uden tvivl vil kunne få lavet en større produktion til en langt bedre pris i udlandet, og give mig selv en god fortjeneste, samt med at jeg kan give en kvalitetsvare til mine kunder - dog også en god kvalitet herhjemme.... Men men men, hvor er det lige jeg søger hen? Kina, Korea, Japan, Lithauen, eller hvor i landet vil jeg kunne komme igennem næmest til en sælger - evt. online? - Modsat fald er jeg villig til at rejse, for at kunne fremvise mit produkt. 

Ja du kan sikkert finde billige priser i udlandet, men du kan også finde tusinde andre problemer!

Hvor mange stk skal der fremstilles? Og i hvor mange forskellige prints?
Er mængden lille, så kan det på ingen måde betale sig, at få printene lavet i Østen og diverse andre lande... Grunden følger her:

  • Tidsforbrug
  • Fragt, told mm
  • De basale problemer, som der altid opstår, herunder kommunikations fejl/problemer
  • Leveringstiden
  • Manglende fleksibilitet
  • Diverse andre risiko forhold
  • mm

Du kan sikkert finde mange andre, som påstår det modsatte, hvilket er fair nok... Men i noget der ligner 9 ud af 10 tilfælde, så bruger nye små firmaer meget mere tid, mange flere ressourcer og mange flere penge på små produktioner udenfor DK...
Det kan godt være, at stk prisen er lavere at producere, men når hele regnestykket gøres op, så ser billedet anderledes ud!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Buriram/Thailand
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi

Måske jeg kan hjælpe dig, Jeg bor i Thailand, og for selv lavet .

MVH

Dennis

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Aksel og Co det er et stort velfungerende outsourcing firma. De sidder både i Danmark og Kina - De er dygtige og har meget attraktive priser.

Ring til Allan på 27154600.

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Svane broderi:
Der er ikke noget at sige til at det kan være svært at få det danske samfund til at løbe rundt, når I alle vil have jeres forskellige arbejdsopgaver udført ude I verden.

Latterlig kommentar.

Det er ikke virksomhedernes pligt at købe for dyrt ind.

Og i øvrigt ville DK være på røven hvis ikke de store virksomheder købte ydelserne i udlandet.

Reelt set er velfærden i DK så ungt et fænomen, at det sagtens kunne ændres. Jeg trækker på smilebåndet hver gang den slags kommer op, for faktisk er det sådan, at dem der virkelig har lagt blod, sved og tårer for dette land, er dem der aldrig beklager sig, det er deres efterkommere hehe

Køb ren argan olie her

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får svært ved at finde nogen som gider sætte en så lille opgave i gang i udlandet. 

Jeg kan næste ud af den pris du skriver regne ud opstarten er en stor del af prisen, dette vil ikke ændre sig meget i udlandet da de produkter vi anvender koster det samme verden over. 

Vores måde at håndterer dette på er at vi gemmer vores værktøjer fra gang til gang så det kun er opstart en gang. Dette gør at det kun er første gang regningen er stor ved små produktioner. 

 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)