Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere firmaer med hver sit mobil nummer, viderestilles til én mobiltelefon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg huser at jeg på et tidspunkt læste om systemer som kunne samle opkald til flere telefonnumre, og viderestille dem til samme nummer, hvor man så kunne se hvilket nummer der oprindeligt var blevet ringet til.

Eksempel: Jeg har 3 firmaer med hvert sit nummer, jeg har kun én telefon som jeg ønsker at modtage alle opkald på. Når min telefon ringer ønsker jeg at kunne se hvilket firma de har ringet til, så jeg kan præsentere mig korrekt!

Jeg er løbet tør for søgeord så jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.

På forhånd tak!

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Dette kan du løse med Firmafon, hvis du opretter en konto til hver virksomhed. Du kan når opkaldet kommer igennem vores system se hvilken virksomhed det er der er ringet til :)

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige med her.........

 

Simon

Skal du flytte? Finde den billigste flytteforretning lige her: FlytBilligst.dk

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, betyder det så at jeg betaler for alle opkald når mine kunder ringer til mig, hvis jeg vælger at omstille til min mobiltelefon = 0,80kr/min.?

Fungerer det også den anden vej, så når jeg ringer fra min mobiltelefon, kan jeg bestemme hvilket firma jeg ønsker at ringe fra (hvilket nummer der vises hos modtager)?

 

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja du vil skulle betale for at få opkald ud på din mobiltelefon, tror ikke du finder en løsning hvor du ikke skal dette, endnu (vi arbejder på en).

 

Nej, vi behandler kun indgående opkald - prøv at se videoen på forsiden af firmafon.dk "Firmafon på 2 minutter" så får du en god introduktion til hvad vi kan :)

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Virklig smart det i har lavet ;-)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Nej, vi behandler kun indgående opkald - prøv at se videoen på forsiden af firmafon.dk "Firmafon på 2 minutter" så får du en god introduktion til hvad vi kan :)

Off-topic

Jeg har lige set den video, og nøøøj hende speakeren er kedelig og dårlig at høre på.. Hun lyder som en der har fri om 10 minutter, men har 40 mins arbejdsopgaver endu - altså, som en der er træt af sit job.

Så synes ikke hun sælger ski'e godt ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)