Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacBook alternativ til Windows Live Writer - Forslag?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:

Joen P. Olsen:

Der er også MarsEdit og Ecto i samme genre som MacJournal ...

Har du brugt de to programmer Joen? ...

Nej, det har jeg ikke. Men min kammerat brugte MarsEdit da han bloggede og var glad for det. Ecto har jeg ingen erfaringer med.

Har læst lidt om Windows Live Writer nu, lyder ikke som der findes noget der kan matche det på Mac desværre. Hvis det virkelig er uundværligt, så er Parallels nok din lappeløsning :/

Hvad er det primært ved WLW som er så godt? Kunne jo tænkes at man kunne udvikle det ;)

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen P. Olsen:

Hvad er det primært ved WLW som er så godt? Kunne jo tænkes at man kunne udvikle det ;)

Windows Live Writers "kernekompetencer" efter min mening er:

- Det er overskueligt og brugervenligt. Meget nemt at sætte op til en lang række forskellige sider, og så henter det automatisk designskabelonen fra hver side, sådan at du kan skrive og redigere i det layout, som det vil blive i sidste ende.

- Det er nemt og hurtigt at uploade sit arbejde til siderne, og samtidig også nemt at hente gammelt indhold ned, rette i det, for derefter at uploade det igen, hvor WLW, så automatisk erstatter det med den "gamle version".

- Værktøjerne til at indsætte og redigere i billeder er super gode. Du kan selvfølgelig beskære, ændre størrelsen og placere billedet præcis hvor du vil have det. Derudover kan du også tilføje margener, rammer, title osv.

Windows Live Writer er ikke rocket-science, men det har alt det jeg skal bruge når jeg skriver indhold til sider, og så virker det bare.

Hvis du laver et lignende alternativ til Mac, så har du din første køber allerede..

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)