Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynderhjælp til SEO af virksomhedshjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Tak for linkene til de to bøger. De er også bogmærkede. Og jeg har skam luret lidt på din blog ;-)

Med venlig hilsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Meta keywords vil ikke rykke på din placering, uanset hvor gode og relevante de end måtte være. Se bort fra dem.Du skal mere tænke i banen: Den her side vil jeg gerne have til at ranke under søgningen 'nigeria scam'. 

Først så skal der være nogle steder hvor sætningen 'nigeria scam' indgår p åsiden, og den nemmeste metode er simpelthen at skrive noget om 'ngeria scam'. Links er en vigtig faktor, og de bedste links er dem andre laver til dig fordi din tekst er god, eller kan tjene som referrence materiale. Så for at få fundet ud af hvordan den her tekst skal vinkles, kan du prøve at undersøge hvad folk spørger om & søger svar på i forbindelse med 'nigeria scam'. Undersøg så meget materiale som muligt, og udfra dette kan du danne dig en liste, med afsnit og punkter som din 'nigeria scam' artikel skal komme ind på, og besvare. Kan du slutteligt få kædet artiklen sammen med et køb i virksomheden, så har du lavet noget godt SEO arbejde :-). Men det er også en lang process, som nemt kan tage mange timer...

Alt det der med H1 tags, minimal kode, korrekt HTML, linkstruktur, dublicate content o.s.v. er som regel en engangsopsætning, og hvis du er uerfaren så ville jeg nok også hyre hjælp til den del af opgaven.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

NB. Hvis dit forsøg slår fejl kan det hurtigt komme til at koste virksomheden mange flere penge, end hvad det ville have kostet at lave det rigtigt første gang... :-)

 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

 

Jeg beklager det meget sene svar, men mange tak for det. Det satte tingene lidt mere i perspektiv.

Men hvis meta keywords ikke hjælper på SEO hvad skal de så bruges til?

 

Med venlig hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette hjælper f.eks.

Titler overskrifter den første kan hjælpe

Meta resten er kun vejledende for google

Overskriften passer med ordene i teksten der ligges dit key ord ind

Lav et passende antal gange på siden med dit key ord på siden

Interne links struktur der peger med din key ord i linket

Lav unikke tekster

Hver nyskabende lav din siden som branches bedste, der har fleste og bedste informationer derved begynder folk af sig selv at linke til siden

Få udefra kommen links til siden , husk linkene skal gerne komme fra sider der er indekset i google såsom amino.dk mv.

Har læst begge SEO bøger og følger dagligt med i debatten her på amino.dk , dette kan sagtens blive ekspert på vis ved hvem der har den rigtige viden og spørger om tingene hver gang er i tvivl om noget.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et levn fra gamle dage. Når jeg skriver se bort fra dem, så mener jeg at en ændring / indtastning af dem ikke vil ændre på din placering overhovedet. Du kan sagtens, lige som mig, selv indtaste 2-3 keywords. Disse ekwywords skal også stå på lige nøjagtig den side.

Google kigger på hele din tekst, og kan på den måde få et indtryk hvad den handler om.

Keyword denisity

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)