Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fokuser på din virksomhed i en uge. Iværksætterens Feriehuse i Danmark.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, lige en idé jeg gerne vil have lidt feedback på og det er nok også lidt en markedsundersøgelse

 

Jeg vil investere i feriehuse ved den danske vestkyst. Jeg har fundet nogle feriehusgrunde som har meget potentiale. Jeg vil dog høre hvad i syntes om denne idé med feriehusene og om i kunne finde på at leje et:

 

Har du en god idé og vil du fokusere 100% på den i en uge og få udarbejdet den perfekte forretningsplan?

Lej Iværksætterens Feriehuse. 

Huset er bygget af bæredygtigt materiale og med privat have samt terasse.

Det er indrettet efter kontorets principper med internet, projektor, board, malegrej, modelbyggeri, artikler, printer, kopimaskine og hvad man ellers kan have brug for. Alt er nyt og up-to-date. 

Huset er til dig som vil "isolere" sig i en uge og fokusere på forretningsplanen og prøve på at sikre en økonomisk god fremtid. 

Om aftenen kan man gå ture på de omkringliggende heder, vesterhavet 500 m. væk og skovene. 

Prisen skulle ligge på 5000-7500 kr for en uge. Man kan vælge om køkkenet skal være fyldt op med råvarer ved ankomst.

 

Kunne i finde på at leje et af dem hvis i vidste at man kunne leje et sådant?

 

Hilsen Iværksætter Madsen

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg foretrækker at lave sådan noget arbejde på mit kontor, og hvis jeg smutter i sommerhuset er det for at koble fra og slappe af uden at have et eller andet jeg bare SKAL lave mens jeg er der.

Men store tanker tænkes nu ganske udemærket i et par gode sko langs stranden når vinden blæser ind og havet viser tænder.

Jeg tror bare ikke det er det koncept du kan score kassen på med sommerhuslejning.

Er der forøvrigt ikke også nogle ret strikse regler om erhvervsmæssigt at eje og udleje sommerhuse? Jeg formoder jo at du ville have mere end et..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det kunne lyde som en go ide, men tror  ikke der er så mange iværksættere der vil bruge pengene.

Men jeg tænker der godt kunne være nogle større virksomheder der kunne finde på at bruge det.

Jeg ville nok starte med et almindeligt sommerhus og så indrette det, så det kan sælges igen.

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ikke fordi jeg vil forholde mig til dit spørgsmål, kom bare til at tænke på om konceptet ikke allerede er "opfundet".

Prøv at se her http://www.sologstrand.dk/businessclass.aspx

Men det er da en udemærket ide, det er nogle gange rart ikke at sidde hjemme når man skal tænke ud af boksen.

 

Mvh Cuno.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det nok også sådan at hvis jeg tager i sommerhus, så er det for at slappe af.

At gode idder kan opstå er helt klart, men til det behøver jeg bare et stykke papir og en blyant Smile

Nu sælger jeg selv "sommerhuse" - bare i Thailand, og det ene projekt sælger vi i andele, og tænkte på om det var en ide du kunne bruge .

Du kan se mere her: http://www.blacklotus.asia/da/price-financing.asp

Jeg ved faktisk ikke om der er nogen herhjemme som allerede sælger på denne måde, men kan da sige at for Thailandsprojektet får vi rigtig mange henvendelser, så måske du kunne lave en niche herhjemme .

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ideen er god nok, men jeg ville nok satse på at huset også kunne lejes ud til turister.

Der er nogle ret stramme regler for at eje og udleje feriehuse som du skal være opmærksom på. Reglerne siger bl.a. at at et feriehus maks. må udlejes 13 uger i vinterhalvåret og det vil være her de fleste kurser afholdes, hvorimod i sommerferieperioden skal du nok ikke regne med at kunne leje ret meget ud til virksomheder.

Hvis du går i gang med projektet vil vi gerne kigge på det og se om det eventuelt kunne markedsføres gennem Medarbejderferie. Vi tilbyder både ferieboliger og kursusfaciliteter til vore kunder.

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)