Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges, optil 5 forhandlere samt 1 grossist til populære smykker fra Thailand, vi eksporterer i forvejen til 11 lande

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hej

 

Vi søger
Op til 5 forhandlere i Danmark 

1 grossist, til at tage sig af de forhandlere som ikke kan eller vil importerer selv.

 

Vi har PT 11 lande vi eksporterer til her fra Thailand.

Vores produkter er moderne smykker, i en anderledes special udforming, opbygningen stammer lidt Pandora ambånd som i øvrigt også er fra Thailand.

 

Målgruppen
Tøjbutikker som accessories
Accessories Mode butikker
Gavebutikker
Smykkebutikker
Hobbyforretninger
Garn og metervarer butikker
Boghandlere

Ud over disse, kan produkterne sælges i bolig og stil, butikker som kop og kande mv.

Salgs platform
Webshops, Detail butikker og folk der sælger på markederne, produkterne er gangbare alle steder, men det duer ikke som et produkt der sættes på den bagerste hylde, det skal i hovedhøjre før det sælges.

Konceptet

Man har nogle elementer her, er det smykke bogstaver man kan sammensætte til navne, ens eget navn, datteren, kæresten hunden,  man pynter med nogle charms som fks symboler, så sammen sætter man et, armbånd, bælte, fingerring, halskæde, mobil telefons vedhæng (mobil strap) eller en nøgle ring, nogle har fundet ud af man kan bruge disse bogstaver og charms i div sykunst, på tasker,sko og andre produktioner af armbånd.

Meningen er kunden selv vælger design på bogstaver, charms, armbånd farver mv. og ekspedienten laver armbåndet, tager 0.5- 3 minutter alt efter hvad der skal laves, for hobby butikker kan kunden købe tingene med hjem og "lege" med det.

Materialerne
Zink, med en god krom legering samt Rhinestone, som gør at produktet har en enorm udstråling når det vises frem til kunderne. produkterne er fri for bly og nikkel grundet de valgte materialer.

 

Produkt information
Hjemmeside: www.abc-jewelry.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/abcjewelry

Priserne
1 bogstav / charm er ca 2-3 kr  og sælges for 8-15 kr stykket. alt efter hvor det er. 1 armbånd ca 3-5 kr

En god start pakke for en lille forhandler kan laves til mellem 3000 og 15.000 kr

Se nogle af vores smukke produkter her neden for.

 


Kind regards
Jesper Jensen
Website: www.ABC-Jewelry.com
Youtube: www.youtube.com/user/abcjewelry
Email: sales@abc-jewelry.com
Phone Thai: +660822144973 Thai Mobile
Phone Danish: +45 36924160 Danish landline


Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt være interessant for én af vores shops. Kan du evt. fortælle lidt mere om udbredelsen af produktet?

Hvilke lande er i i gang med salget i?

Hvad er tendensen mht. salget?

Hvad gør i for at øge kendskabet til produktet?

Jeg spørger, idet vi tidligere har brændt nallerne på at tage helt nye produkter ind, som havde en kendskabsgrad nær nul. Det var nogle dyre fornøjelser ;-)

Men de ser fine ud, og der kunne muligvis være et marked for dem her i Danmark også.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver PM

til alle der svare i tråden, med mindre der specifikt bedes om svar i tråden.

 

mvh Jesper

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne måske være interesseret i at indgå i dette team som grossist.

Kan du skrive mig en mail hvor du beskriver lidt hvordan dette skulle foregå.

Har selvstændig virksomhed, hvor vi sideløbende med det andet vi gør kunne påtage denne opgave.

Hilsen

HDam hilbert-dam@hotmail.com

 

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en mail

Fra Buriram/Thailand
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper Det ser meget godt ud, tilykke med det MVH Dennis
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Ja ik !!

Jeg håber jeg har en kunde til dig snart, så du kan få fyret et par containere afsted med de fede potter, og figure, Husk du skylder mig en 2 meter høj elefant :-]

 

Mvh Jesper

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

send mig lidt info over PM :)

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

2 Nye seriøse forhandlere er fundet, vi snakker stadig 3 butikker mere, og med folk der kan styre vores grossistled.    de butikker vi kommer i kontakt med fremover ud over de 5 forhandlere vil blive henvist til grossisten.

 

Husk samarbejdet åbner jo op for alt hvad Thailand tilbyder af produkter, vi har adgang til alt inden for smykker og fashion, silker, Krukker, trækunst, you name it.

 

Mvh Jesper & May

Thailand

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper....

Kommer til at tænke på om der i bogstav rækken også er de danske special bogstaver (Æ Ø Å) ?......



Claus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)