Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af logo

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for godt input.

Vil jeg straks videresende til min grafiker. Smile

Forsat god dag 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, glad for at kunne hjælpe :)

God søndag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Synes også det er flot og stilrent. Men hvis du liiiige rykkede kvindetegnet lidt ned og mandetegnet lidt op, så de står forskudt (altså ikke står på linie), så ville logoet få et lidt mere spændende udseende. Så kommer pilen også lidt fri af K'et. Prøv det. Pilen er lidt for tyk iforhold til resten af logoet. Tror også jeg havde valgt at lave "pige"farven til rød og kædet dem sammen, som også nævnt.

:-) Dorthe

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Tak for god konstruktiv kritik Smile

Jeg vil også sende dine forslag videre, de var rigtig gode og nyttige.

Ha' en god søndag 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Når logoet er så enkelt og det nærmest kun er tekst, så er det endnu vigtigere at vælge en god skrifttype. Og jeg synes ikke, at I har ramt helt plet med den I har valgt. Prøv at eksperimentere med nogle forskellige, i kan eventuelt også prøve at nøjes med små bogstaver (minuskler), for at se hvordan det ser ud. Det er vigtigt, at det ser lidt specielt ud og passer i forhold til emnet. Den I har valgt er lidt for IT-agtig.

Jeg synes I bør lave et almindeligt A i stedet for det I har gjort. Det vil nok give mere opmærksomhed til tegnene i har lavet ved o'erne.

Nogle har kommenteret læsevenligheden i logoet og jeg er enig med dem i, at I nok skal arbejde lidt med det, så det er mere tydeligt, at det er to o'er.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil..

Nej slet ikke, hvis det er de er inde på selve siden så kender de jo til det i forvejen :)

Det er som du selv siger, hvis logoet skal trykkes i annoncer, flyers eller hvad ved jeg. Du kan selvfølgelig altid ændre det senere når det er du har brug for det...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Hvorfor skulle min 18-årige fætter eller 16-årige kusine vælge at bruge deres penge i din shop?

Jeg ved godt, at de ikke køber ud fra logoet.. Men når dit logo blot bliver et i mængden, så kan du ikke aflæse det på bundlinjen.. Og dit logo ligner alt for meget noget man har set før..

Og så bliver man ikke husket..

Tænk på at unge bliver bombarderet med reklamer og tilbud.. hvis ikke du skiller dig ud fra mængden, så drukner du i den..

Så find ud af hvordan du skiller dig ud fra mængden.. og få dén vinkel ind i dit logo.. høj kvalitet, lave priser og levering til tiden.. er tyndslidte klichéer (ligesom mand/kvinde-tegnene).. måske er din vinkel, at du netop har fokus på de 14-22 årige, men så få det ind i logoet.. nogle lidt mere unge og friske streger..

Dit nuværende logo udkast kunne lige så godt være for en tøjbutik til folk over 30..

Hvis du holder fast i det her logo, så synes jeg du (udover alle de andre konstruktive forslag) skal runde hjørnerne på "plus" og "pil", så de matcher o'ets runde hjørner..

Held og lykke med logoet
Martin

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for et godt indlæg, som sætter tankerne igang.

Når du skriver:

"Nogle lidt mere unge og friske streger.."
 
Hvad mener du så præcist her?

Med venlig hilsen
Emil Kroer 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)