Hej Lene |
Hej Emil,
Hvad med at du "linkede" de to kønstegn sammen?
Har lavet et lille billede af hvad jeg mener: http://img443.imageshack.us/img443/9379/fashionrc.jpg
Måske det gør det lettere at læse.
Jeg synes selv det ser lidt bedre ud.
Hej Lene |
Hej Emil, Hvad med at du "linkede" de to kønstegn sammen? Måske det gør det lettere at læse. |
Super, glad for at kunne hjælpe :) God søndag. |
Hej Emil Synes også det er flot og stilrent. Men hvis du liiiige rykkede kvindetegnet lidt ned og mandetegnet lidt op, så de står forskudt (altså ikke står på linie), så ville logoet få et lidt mere spændende udseende. Så kommer pilen også lidt fri af K'et. Prøv det. Pilen er lidt for tyk iforhold til resten af logoet. Tror også jeg havde valgt at lave "pige"farven til rød og kædet dem sammen, som også nævnt. :-) Dorthe |
Hej Dorthe |
Hej Emil, Når logoet er så enkelt og det nærmest kun er tekst, så er det endnu vigtigere at vælge en god skrifttype. Og jeg synes ikke, at I har ramt helt plet med den I har valgt. Prøv at eksperimentere med nogle forskellige, i kan eventuelt også prøve at nøjes med små bogstaver (minuskler), for at se hvordan det ser ud. Det er vigtigt, at det ser lidt specielt ud og passer i forhold til emnet. Den I har valgt er lidt for IT-agtig. Jeg synes I bør lave et almindeligt A i stedet for det I har gjort. Det vil nok give mere opmærksomhed til tegnene i har lavet ved o'erne. Nogle har kommenteret læsevenligheden i logoet og jeg er enig med dem i, at I nok skal arbejde lidt med det, så det er mere tydeligt, at det er to o'er. |
Hej Emil.. Nej slet ikke, hvis det er de er inde på selve siden så kender de jo til det i forvejen :) Det er som du selv siger, hvis logoet skal trykkes i annoncer, flyers eller hvad ved jeg. Du kan selvfølgelig altid ændre det senere når det er du har brug for det... |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Emil, Hvorfor skulle min 18-årige fætter eller 16-årige kusine vælge at bruge deres penge i din shop? Jeg ved godt, at de ikke køber ud fra logoet.. Men når dit logo blot bliver et i mængden, så kan du ikke aflæse det på bundlinjen.. Og dit logo ligner alt for meget noget man har set før.. Og så bliver man ikke husket.. Tænk på at unge bliver bombarderet med reklamer og tilbud.. hvis ikke du skiller dig ud fra mængden, så drukner du i den.. Så find ud af hvordan du skiller dig ud fra mængden.. og få dén vinkel ind i dit logo.. høj kvalitet, lave priser og levering til tiden.. er tyndslidte klichéer (ligesom mand/kvinde-tegnene).. måske er din vinkel, at du netop har fokus på de 14-22 årige, men så få det ind i logoet.. nogle lidt mere unge og friske streger.. Dit nuværende logo udkast kunne lige så godt være for en tøjbutik til folk over 30.. Hvis du holder fast i det her logo, så synes jeg du (udover alle de andre konstruktive forslag) skal runde hjørnerne på "plus" og "pil", så de matcher o'ets runde hjørner.. Held og lykke med logoet |
Martin S. Heiselberg, Grafisk designer
Hej Martin |